ملت ایران قاطعانه به تهدیدات پاسخ می‌‌دهند/ترامپ به گذشته نگاه کند

سرلشکر پاسدار محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه ترامپ اولین کسی نیست که اینگونه سخن می‌گوید و باید به گذشته هم نگاه کند،گفت: هر کسی با این انقلاب در بیفتد با ملت ایران در افتاده است و تهدیدات را ملت ایران قاطعانه پاسخ می‌گوید.
کد خبر: ۸۸۲۲۷۳۸
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، محسن رضایی دبیر مجمج تشخیص مصلحت نظام در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن اظهار داشت: مهمترین پیام این راهپیمایی این است که ملت ایران  اعلام می‌کند که ما انقلابی هستیم و با همه توان انقلاب را حفظ می‌کنیم.

ملت ایران قاطعانه به تهدیدات پاسخ می‌‌دهند/ترامپ به گذشته نگاه کند

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: ملت ایران با حضور خود اعلام می‌کند که ملت ایران انقلاب را دوست داشته و هر نوع تهدید را پاسخ می‌دهد.

سرلشکر رضایی در مورد زیاده‌گویی‌های رئیس‌جمهور آمریکا، بیان کرد: ترامپ اولین کسی نیست که اینگونه سخن می‌گوید و باید به گذشته هم نگاه کند.

وی در مورد حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن اظهار داشت: هر سال که می‌گذرد اشتیاق مردم برای حضور در راهپیمایی افزوده می‌شود و در حال حاضر نیز راهپیمایی حال و هوای خاصی دارد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: مردم ایران با این حضور پیام انقلاب که متعلق به مردم ایران است را اعلام می‌کنند و هر کسی با این انقلاب در بیفتد با ملت ایران در افتاده است و تهدیدات را ملت ایران قاطعانه پاسخ می‌گوید.

وی در مورد مهمترین شعار امروز ملت ایران بیان کرد: "مرگ بر  آمریکا" و "مرگ بر اسرائیل" متناسب شرایط جامعه امروز ماست.
ارسال نظرات
پر بیننده ها