خبرهای داغ:

حضور ملت ایران در 22 بهمن پاسخ به یاوه گویی های امریکاست

استاد حوزه های علمیه مراغه با اشاره به حضور گسترده و پرشور آحاد ملت در راهپیمایی 22بهمن امسال گفت: این حضور پاسخ دندان شکنی به تهدیدات و یاوه گویی های اخیر رئیس جمهور جدید آمریکا علیه کشورمان بود.
کد خبر: ۸۸۲۲۷۹۲
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام حمید محمدی راد در جمع شرکت کنندگان راهپیمایی 22 بهمن مراغه افزود: آحاد مردم با شرکت در این اجتماع عظیم ملی، پوچ و پوشالی بودن گزینه های ادعایی دولت آمریکا برای تهدید کشورمان؛ را با حضور در صحنه بار دیگر نشان دادند.

وی ادامه داد: ملت ایران نشان دادند که آماده تبعیت از ولایت و رهبری در اجرای منویات روشنگر ایشان در مسیر تعالی نظام و انقلاب اسلامی هستند.

حجت الاسلام محمدی بیان کرد: 22 بهمن یادآور مجاهدت ها، اتحاد و تجدید میثاق ملت ایران با آرمان های معمار کبیر انقلاب و رهبر معظم انقلاب و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به پیام های این راهپیمایی در داخل کشور گفت: اتحاد و همدلی اقشار مردم ایران با شرکت تمام گروه ها و جناح ها در این اجتماع بزرگ برای جهانیان به اثبات رسید.

این استاد حوزه علمیه اظهار داشت: ملت ایران اسلامی همانند سال های پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، شعار «استقلال، آزادی و جمهوری اسلامیم را در عصر حاضر زنده کردند.

وی ادامه داد: امروز کشورمان با قدرت و اقتدار، وابسته به هیچ قدرتی نبوده و به برکت انقلاب و رهبری از هیچ تهدیدی نمی هراسد.

وی اضافه کرد: 22 بهمن به عنوان یکی از ایام الله روز رهایی ملت ایران از ظلم، ستم و وابستگی طاغوت به استبداد و استکبار بوده و گرامیداشت این روز بزرگ، فرهنگی اسلامی و انقلابی است.

شرکت کنندگان در راهپیمایی 22 بهمن مراغه با شعارهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر انگلیس» شیطنت های نظام سلطه علیه کشورمان را محکوم کرده و با آرمان های امام راحل، انقلاب و رهبری تجدید میثاق کردند.

در این اجتماع بزرگ، مسئولان، اقشار مختلف مردم، دانشگاهیان، دانش آموزان، طلاب حوزه های علمیه، بازاریان، جوانان و نوجوانان و فرماندهان و کارکنان نیروهای نظامی و انتظامی شرکت کرده بودند.

در پایان این راهپیمایی بیانیه پایانی در قالب 11 بند در جمع شرکت کنندگان قرائت شد که با تکبیرمردمی تایید شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها