حضرت زهرا(س)از همه خوبی های عالم بالاتر است

حجت الاسلام ریاحی نسب گفت: وجود مقدس شفیعه روز جزا حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها از همه خوبی های عالم بالاتر است.
کد خبر: ۸۸۲۲۸۴۳
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری حجت الاسلام ریاحی نسب در جلسه هفتگی نوجوانان وجوانان عاشورائی هیات رزمندگان اسلام اشکفتک با گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر، پیروزی انقلاب اسلامی را از برکات الهی به ملت بزرگ و ولایتمدار ایران اسلامی دانست .

وی ادامه داد: برای قدردانی از این موهبت الهی باید ادامه دهنده راه امام راحل (ره) و شهدا باشیم و در پیروی از ولایت فقیه و دشمن شناسی پیش قدم بود.

حجت الاسلام ریاحی نسب با تسلیت ایام فاطمیه و شهادت مظلومانه صدیقه طاهره حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها با اشاره به روایاتی از پیامبر گرامی اسلام صلوات الله علیه وآله وسلم به تبیین شخصیت این بانوی نمونه جهان پرداخت.

وی ادامه داد: صدیقه طاهره سلام الله علیها بهترین مدافع و اولین شهیده راه ولایت بود ،نسل جوان جامعه نیز برای حرکت در مسیر ولایت و امامت ،باید مدافع ولایت باشند و عظمت صدیقه کبری سلام الله علیها را به خوبی درک کنند.

حجت الاسلام ریاحی نسب گفت: وجود مقدس شفیعه روز جزا حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها از همه خوبی های عالم بالاتر است.

وی ادامه داد: آحاد مردم با الگوگیری از ابعاد گسترده شخصیتی حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و ویژگی‏های الهام‏ بخش این بانوی مکرمه جهان اسلام ، سعادت دنیا و آخرت را برای خود فراهم می کنند.

حجت الاسلام ریاحی نسب افزود: پیامبر اعظم صلوات الله علیه وآله وسلم همواره یگانه دخترش را پاره تنش، روح و ریحان و جان و جانان خویش می‏خوانند و با تعابیر گوناگون رضایت او را رضایت خود و ناراحتی او را ناراحتی خویش اعلام میکردند، این همه تأکید برای این است که توجه تمام مؤمنان در طول تاریخ را به اسوه‏ پذیری از ابعاد زندگی حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها جلب نماید.

تلاوت آیاتی از کلام الله مجید ، روضه،نوحه خوانی و سینه زنی و تقدیم جوائز به افرادی که در جلسه قبل به سوالات مطرح شده جواب صحیح دادند از دیگر برنامه های این مراسم بود.

ارسال نظرات