نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی:

اقدامات چشمگیر حوزه درمان در الیگودرز از ابتدای انقلاب

نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی گفت:در مدت 38 گذشته در بخشهای مختلف از بهداشت و درمان که از ضرورتهای شهرستان بود اقدامات بسیاری صورت گرفته است .
کد خبر: ۸۸۲۲۸۶۰
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، محمد خدا بخشی در اجتماع راهپیمایی الیگودرز ضمن تبریک سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و مقایسه شرایط اقتصادی و اجتماعی کشور در قبل از انقلاب و همچنین پس از پیروزی انقلاب اسلامی گفت: در 38سال گذشته خدمات ارزشمندی توسط نظام مقدس جمهوری اسلامی صورت گرفته است .
وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در الیگودرز گفت: در این مدت در بخشهای مختلف از بهداشت و درمان که از ضرورتهای شهرستان بود اقدامات بسیاری صورت گرفته است .
 
خدابخشی راه اندازی پایگاه اورژانس هوایی در الیگودرز ، افزایش تجهیزات بیمارستان ،راه اندازی کلینیک جراحی مغز و اعصاب و انجام بیش از 70 مورد جراحی  را از دیگر اقدامات دانست و گفت : نیازهای شهرستان در بخشهای ام ار ای  و دیگر ضروریات درمانی بر آورده شده و بزودی شاهد بهره مندی مردم از این خدمات هستیم.
 
وی گفت:  بازسازی درمانگاه 17شهریور، ارتقا درمانگاه تا مین اجتماعی و افزایش رشته های دانشکده پرستاری و دانشگاه آزاد اسلامی  از دیگر اقداماتی است که در این مدت انجام گرفته است .
 
عضوکمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی  به حوزه راه اشاره نمود و گفت: اقدامات اولیه احداث جاده الیگودرز به مسجد سلیمان انجام شده و با جذب اعتبار اولیه  بزودی به پیمانکار واگذار می شود.
 
وی افزود : ادامه عملیات جاده  الیگودرز به خمین و الیگودرز به داران پس از رفع نقایص و نقاط حادثه خیز از سر گرفته خواهد شد.
 
نماینده الیگودرز با اشاره به خسارات طرح قمرود گفت: در جلساتی که با وزارت نیرو داشتیم  برای جبران خسارات این طرح خواسته هایی عنوان کردیم که پذیرفته شدند و از آن جمله نهایی شدن واگذاری ایستگاه پمپاژ بود که نماینده سابق هم پیگیری نمودند .
وی افزود : همچنین سد عالی محمود  را زنده نمودیم و از سال آینده عملیات آن  از سر گرفته خواهد شد.
 
وی با اقداماتی که در حوزه مدیریت شهری انجام شده اشاره نمود و افزود: برای تقویت شهرداری طی جلساتی که با وزارت کشور داشتیم اعتبارات وامکانات و بسته های حمایتی برای این نهاد مصوب شد.
 
رییس کمیسیون دیوان محاسبات به بحث راه آهن اشاره نمود و افزود : این طرح سال گذشته 3 میلیارد تومان اعتبار داشته که همه مبلغ جذب نشد اما در سال 96 مبلغ 22میلیارد تومان به این طرح اختصاص داده شده است .
وی با اشاره به اینکه در زیرساختها الیگودرز رتبه هشتم استان را دارد افزود: متاسفانه هیچ اقدامی در بهبود این وضع صورت نگرفته و  در گذشته برخی از نمایندگان از پلکان رای مردم بالا رفته بجای استفاده از فرصتهای طلایی جهت رفع مشکلات این شهرستان و توسعه الیگودرز اقدامات ساختار شکنانه در مجلس انجام دادند.
 
سخنگوی کمیسیون تلفیق برنامه ششم توسعه  افزود: بحث پالایشگاه را پیگیری نمودیم و بنا را بر حمایت از سرمایه گذار بومی قرار دادیم اما گویا شرکای اصفهانی پشیمان شدند ولی پیگیری خواهیم نمود تا به نتیجه برسد.
وی به بحث اشتغال اشاره نمود و افزود:  از این پس بیشتر وقت خود را در  جهت اشتغالزایی شهرستان صرف خواهم نمود .
ارسال نظرات