امام جمعه الیگودرز:

ترامپ با سخنانش حضور گسترده تر مردم را در راهپیمایی رقم زد

امام جمعه الیگودرز گفت:در سی و هشتمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یک دیوانه احمق در راس کشور آمریکا با سخنانش موجبات حضور گسترده تر مردم در حماسه 22بهمن را فراهم کرد.
کد خبر: ۸۸۲۲۸۶۱
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، حجت الاسلام محمد علی ارزنده ظهر امروز در جمع نمازگزاران این شهر ضمن قدردانی از حضور مردم در راهپیمایی 22بهمن گفت :روزگاری آمریکا نسبت به ایران با چشم گماشته نگاه میکرد اما امام به مردم و کشور عزت داد تا جاییکه در انتخابات آمریکا بحث ایران و چگونگی موضع گیری کاندیداهای ریاست جمهوری آن کشور در قبال ایران  در صدر اخبار قرار می گیرد.
وی افزود : در سی و هشتمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یک دیوانه احمق در راس کشور آمریکا قرار میگیرد که با سخنانش موجبات حضور گسترده تر مردم در حماسه 22بهمن را فراهم می نماید.
ارزنده به دلبستگی عده ای نسبت به آمریکا اشاره نمود و افزود: کسانیکه در فتنه سال 88در مقابل آتش زدن پرچم امام حسین ( ع) سکوت کردند امروز مخالف آتش زدن پرچم آمریکا هستند.
وی با اشاره به دستاوردهای نظام گفت : اگر مسوولین و دولتها بجای جدال سیاسی مردم را حمایت می کردند دستاوردهای نظام امروز ده برابر بود در حالیکه این دستاوردهای موجود هم نتیجه مقاومت مردم می باشد.
خطیب نماز جمعه الیگودرز با اشاره به لزوم توکل مسوولین بخدا افزود : اگر کسی خدا را کنار بزند و دام کد خدا و درحقیقت در دام شیطان  می افتد .
وی از فرماندار و دیگر  مسوولین به جهت برگزاری برنامه های دهه فجر قدردانی نمود و افزود : مردم ما بی نظیرند که علیرغم مشکلات بازهم در خلق حماسه های کم نظیر کوتاهی نمی کنند.
امام جمعه الیگودرز ضمن قدردانی از تلاشهای نماینده مردم الیگودرز گفت: جاده الیگودرز به مسجد سلیمان که راه ارتباطی  و اتصال به خوزستان است به مقدار زیادی فاصله  تهران جنوب را کاهش خواهد داد  و در مواقع بحرانی زمینه امداد رسانی سریع را فراهم می نماید که انتظار داریم این موضوع پیگیری شود.
ارسال نظرات