38 سال استقامت و سربلندی

حضور کم‌نظیر دریادلان هرمزگانی در راهپیمایی 22 بهمن

مردم هرمزگان با فریادهای هیأت‌ من‌ الذله بر کرانه نیلگون خلیج فارس، راهپیمایی حماسی 22 بهمن امسال را ابراز استقلال و عظمت خود آغاز کردند.
کد خبر: ۸۸۲۲۹۴۵
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان به نقل از خبرگزاری فارس از بندرعباس، مردم سراسر استان هرمزگان از ساعت 9 صبح امروز با حضور در میعادگاه‌های راهپیمایی شورانگیز 22 بهمن، گام بلند خویش را برای آغاز سی و هشتمین سال شکوه و عظمت انقلاب اسلامی را برداشته‌اند.

مشت‌های گره‌کرده راهپیمایان هرمزگانی با ندای هیأت‌من‌الذله نشانگر اثبات اراده ملی ملت سربلند و مقاومی است که با رهبری خمینی کبیر توانست بت‌های بزرگ شرق و غرب را در هم شکسته و انقلاب اسلامی را به عنوان الگویی از ایمان و اقتدار توأمان به جهانیان معرفی سازد.

مردم بندرعباس در مرکز هرمزگان نیز بر کرانه نیلگون خلیج فارس حضوری حماسی یافته‌اند به طوری که جمعیت حاضر در بلوار ساحلی بندرعباس کل طول مسیر ابتدا تا انتهای مسیر راهپیمایی را در بر گرفته است.

فریادهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، لبیک یا خامنه‌ای، راه ما راه حسین (ع) است، ایرانی می‌میرد ذلت نمی‌پذیرد، ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند و ... در این راهپیمایی عظیم به گوش می‌رسد. زن و مرد هرمزگانی از کودک تا پیرمردان و پیرزنان غیوری که جلوه‌های بسیار از مقاومت این سرزمین در خاطر دارند، در راهپیمایی امروز حضور یافته‌اند.

در کرانه آبی خلیج فارس نیز جمع زیادی از قایقداران و لنجداران و صیادان بندرعباسی نیز با شناورهای خود در طول مسیر راهپیمایی از طریق دریا، راهپیمایان را همراهی می‌کنند. پرچم‌های برافراشته ایران بر فراز این شناورها، جلوه‌ای غرورانگیز به راهپیمایی امسال بخشیده است.

از دیگر شهرهای استان هرمزگان نیز خبر می‌رسد که حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال پرشورتر از سال‌های گذشته بوده و اظهارات اخیر مقامات آمریکایی در تهدید و تحریم ایران نیز موجب شده تا جمعیت بسیار فراگیرتری در راهپیمایی امسال حضور یابند تا نشان دهند که ملت ایران در برابر هر تهدیدی، مستحکم و استوار ایستاده است.

ارسال نظرات