امام جمعه شهرستان بافق:

لازمه ایستادگی در مقابل آمریکا وحدت ملی در کشور است

امام جمعه بافق در خطبه های نماز جمعه این هفته گفت: اگر بخواهیم در مقابل آمریکا بایستیم که ایستاده ایم باید وحدت ملی در کشور حاکم باشد.
کد خبر: ۸۸۲۳۰۰۸
|
۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بافق، حجت الاسلام سلیمانی در خطبه های نماز جمعه این هفته که مصادف بود با۲۲بهمن سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی(ره) ضمن تقدیروتشکر از حضور مردم در این راهپیمایی بزرگ گفت: مردم با حضور پرشور خود مشت محکمی به دهان یاوه گویان داخلی و خارجی و آنانی که چشم طمع به این کشور اسلامی دوخته اند زدند.
امام جمعه بافق در ادامه گفت: وحدت ملی باید حاکم باشد اگر بخواهیم در مقابل آمریکا بایستیم که ایستاده ایم این وحدت خیلی مهم است بعضی از مسائل را سایت ها می نویسند من به احترام وحدت ملی یک جمله هم نمی گویم ولی روزی می شود که این مسائل را در همین نماز جمعه با شما مردم در میان می گذارم وحدت ملی برای ما ارزش دارد. سلیمانی اظهار داشت: قبل از انقلاب قدرت جهانی در اختیار دو قطب بود شوروی و آمریکا یا به قولی امپریالیسم و سوسیالیسم این دوقدرتی بودند که دنیا را قبضه کردند طوری که نیمی در اختیار آمریکا ونیمی در اختیار شوروی بود اما انقلاب اسلامی ایران همه این معیارها را به هم زد حرکتی به وسیله حضرت امام آغاز شد و آن چنان حرکت عظیمی بود که تمام معیارهای سیاسی واقتصادی جهان را به هم زد و آمریکا و شوروی نتوانستند این صف محکم را بشکنند و شکستند.

خطیب جمعه بافق در ادامه بیان داشت: از۲۲بهمن سال ۵۷تا امروز این کشور یک روز آرام نبوده است و دشمنان خارجی مرزهای ایران را تهدید کردند در درون کشور نیز در بعضی از نقاط حرکت های ضد انقلاب و ضد اسلامی را آغاز کردند اما امام مقاومت کرد.
حجت الاسلام سلیمانی گفت: دشمن فکر می کرد با رحلت امام می تواند این انقلاب را نابود کند اما شخصیت برازنده ای که در دامان امام تربیت شده بود سنگردار این انقلاب شد و چه صحنه هایی که در دوران رهبری دوراندیش انقلاب به وجود آمد ایستاد و توانست این انقلاب را رهبری کند.امام جمعه بافق در ادامه اظهار داشت: چهره های سیاسی مخصوصا وزیر امور خارجه ودست اندرکاران وزارت خارجه خیلی باید ظریف و دقیق مسائل را پیش بینی کرده و به جلو بروند که خدشه ای به نظام وارد نشود.
حجت الاسلام سلیمانی در پایان ضمن تشکر از مردم به خاطر حضور در یادواره شهدای شهرستان گفت: رئیس بنیاد شهید شهرستان سه خواسته را از حجت الاسلام شهیدی داشتند که این خواسته ها عملی شد و اگر هم عملی نشد خودم پیگیری خواهم کرد.

ارسال نظرات