حضور مدیرکل کتابخانه های عمومی

در نشست کتاب خوان مدرسه راهنمائی روستای پیراقوم اردبیل

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان با حضور در روستای پیراقوم اردبیل، در نشست کتاب خوان مدرسه راهنمائی پژوهش شرکت نمود.
کد خبر: ۸۸۲۳۰۸۳
|
۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان اردبیل، رباب عزیزخانی با حضور در مدرسه راهنمائی پژوهش، در نشست کتاب خوان مدرسه ای حضور پیدا کرده و ضمن سخنانی، دانش آموزان را به بهره مندی از لذت کتابخوانی دعوت نمود.

وی، ادامه دادن مسیر پیشرفت و توسعه کشور را بهترین هدیه به روح مطهر شهدای انقلاب اسلامی دانسته و افزود: همه مسئولین، والدین و دانش آموزان وظیفه دارند با هموار کردن مسیر توسعه فرهنگی، فتح قله های علمی و تعالی معنویت در جامعه، دِین خود را نسبت به امام و شهدا ادا کنند.

عزیزخانی، ضمن توصیه مسئولین این مدرسه به برقراری زنگ های مطالعه در کلاسهای درس، از حجم انبوه تکالیف درسی در سیستم آموزش و پرورش انتقاد کرده و تصریح نمود: متأسفانه حجم زیاد تکالیف درسی باعث میشود دانش آموزان در زمینه یادگیری مهارتهای اجتماعی، شکوفا کردن استعدادهای فرهنگی، هنری و ورزشی و تذهیب نفس و تعالی اخلاقی، روند کنُدتری را طی کنند.

مشاور استاندار در امور کتاب و کتابخانه ها، غنی سازی کتابخانه های مدارس را خواستار شده و خاطرنشان ساخت: بسیاری از علاقمندی ها به کتاب و مطالعهف از همین کتابخانه های مدارس آغاز میشود.

قابل ذکر است که در این مراسم ضمن تجلیل از دانش آموزان ممتاز، مهرداد نامور، میلاد عباسپور، امیر حسین کریم الهی و مهدی ایمانی به معرفی کتابهای مورد علاقه خود در نشست کتاب خوان پرداختند و سپس گروه سرود مدرسه پژوهش، سرودهای انقلابی را اجرا نمودند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار