امام جمعه بیله سوار

دولت به شیطان اکبر دل نبندد

کد خبر: ۸۸۲۳۳۴۷
|
۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از بیله سوار به نقل از پایگاه خبری صبح مغان،حجت الاسلام کریم قیاسی امام جمعه بیله سوار در خطبه های امروز نمازجمعه با تبریک سالگرد انقلاب اسلامی و گرامیداشت این ایام تاریخی اظهار کرد: هدف انقلاب اسلامی ایران استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی و در نهایت حاکمیت الهی بود.
 
وی گفت: انقلاب اسلامی اهداف دیگری همچون بهبود وضعیت فرهنگی، سیاسی و اقتصادی نیز داشت که برخی از انها همچنان محقق نشده است و در حال حاضر در عرصه اقتصاد، مشکلاتی همچون فقر، فساد و تبعیض در کشور وجود دارد.
 
حجت الاسلام قیاسی با برشمردن مشکلات و گرفتاری های مردم افزود: مسئولان باید تا به امروز فقر، فساد و تبعیض را ریشه کن میکردند که هنوز این امر محقق نشده است.
 
وی با بیان اینکه از برخی اهداف انقلاب عقب مانده ایم گفت: نوکران و خادمان مردم باید اسلامی باشند و به دیگران و دشمنان امید نداشته باشند.
 
 
امام جمعه بیله سوار گفت: تنها راه حل مشکل مردم اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی است که بارها و بارها مقام معظم رهبری به ان تاکید کرده اند اما متاسفانه سال 95 در حال اتمام است و دولت تدبیر و امید تنها اندکی از مشکلات مردم را حل کرده است.
 
وی افزود: دولت در موضوع اقتصاد به بیراهه می رود و تمام امیدش را به توافق هسته ای و برجام گره زده است.
 
وی عنوان کرد: معیار اصلی حل مشکل مردم دخل و خرج مردم است هرچند برخی ها در سخنرانی هایشان از چرخش چرخ زندگی مردم و سانتیریفیوژ های هسته ای سخن می کنند اما نمی دانند که این چرخ ها ظاهرا برعکس می چرخد.
 
حجت الاسلام قیاسی با تاکید بر استفاده دولت از ظرفیت های مردمی و دل نبستن به شیطان اکبر گفت: در قضیه مذاکرات هسته ای دولت حاضر نشد بگوید برجام هیچ نتیجه ای به بار نیاورده و تقریبا «هیچ» عاید کشور شده است.
 
امام جمعه بیله سوار از مسئولان قوای سه گانه و دستگاه های امنیتی نیز خواست: حداقل خواسته مردمی که رسیدگی به پرونده حقوق های نجومی و حرام است را حل کنند.
 
وی با بیان اینکه، فشارهای اقتصادی، هیچگاه مردم را از انقلاب و رهبری روی گردان نخواهد کرد گفت: مردم از عملکرد دولت، بانک ها، گرانی بهای گاز ناراحت هستند و لذا مسئولان این مشکلات را در اسرع وقت حل کند.
 
امام جمعه بیله سوار با اشاره به اظهارات اخیر ترامپ رئیس جمهوری جدید آمریکا در خصوص ایران عنوان داشت: ترامپ در مسائل سیاسی هیچ تجربه ای ندارد و او تنها به پول و قدرت می اندیشد.
 
حجت الاسلام کریم قیاسی امام جمعه بیله سوار در ابتدای خطبه های نمازجمعه آغاز ایام فاطمیه را تسلیت گفت و در تشریح آیات سوره مبارکه کوثر، از حضرت زهرا سلام الله علیها به خیر کثیر یاد کرد و اظهار داشت: برکات حضرت زهرا هیچ وقت تمام نخواهد شد زیرا که وجود ایشان تمام نشدنی بوده و خواهند ماند.
 
وی با بیان اینکه خداوند به خاطر عطای حضرت زهرا به پیامبر و به منظور سپاسگزاری از این نعمت عظیم به پیامبر دستور خواندن نماز داده است اظهار داشت: بزرگترین قدردانی و تشکر از خداوند خواندن نماز است.
 
امام جمعه بیله سوار با اشاره به اینکه فاطمه زهرا سلام الله علیها کوثر قران است گفت: علت این مسئله ان است که امتداد وجود پیغمبر اسلام از وجود با برکت حضرت زهرا سلام الله علیها است.
 
وی در پایان بخش ابتدایی خطبه های نمازجمعه از اهالی و نمازگزاران حاضر خواست حرمت ایام فاطمیه را حفظ کرده و از شادی و جشن هایی همچن عروسی پرهیز کنند.
 
 

ارسال نظرات