حجت الاسلام گواهی در گفت و گو با «بسیج» عنوان کرد

نفوذناپذیری "بسیج" عامل هراس دشمنان

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه محمدرسول الله(ص) تهران گفت: استکبار جهانی باید بداند تا زمانی که در ایران بسیج و تفکر بسیجی وجود دارد، هرگز راه نفوذ را پیدا نخواهد کرد.
کد خبر: ۸۸۲۳۵۷۲
|
۰۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۰
حجت الاسلام گواهی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه محمدرسول الله(ص) تهران در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج با بیان اینکه در عرصه سیاسی، بسیج باید حرف اول را  بزند و فعالیت بسیجیان در حوزه اقتصاد باید احیاگر اقتصاد مقاومتی باشد، گفت:شرط اول بسیج و بسیجی وابستگی به رهبری است و بحمدالله کوچکترین زاویه بین بسیج و رهبری وجود ندارند.
 
وی افزود: نقطه اول بسیج، تبعیت محض از ولی فقیه به عنوان نائب امام زمان (عج) است و به همین دلیل است که دشمن از نیروی مردمی بسیج هراس دارد، چرا که تابع ولایت فقیه و نفوذ ناپذیر است.
 
حجت الاسلام گواهی خاطر نشان کرد: بسیج، تفکری است که امام خمینی(ره) باعث پیدایش آن شد و بحمدالله با اینکه 38 سال از پیروزی انقلاب اسلامی گذشته است، همچنان می بینیم که بسیج محافظی برای انقلاب است و این نشان از دوراندیشی امام راحل است که چنین قدرت مردمی را بنا نهاد تا مانعی بر سر راه استکبار باشد.
 
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه محمد رسول الله(ص) تهران در پایان گفت: استکبار جهانی باید بداند تا زمانی که در ایران بسیج و تفکر بسیجی وجود دارد، هرگز راه نفوذ را پیدا نخواهد کرد.
ارسال نظرات