خبرهای داغ:
حجت الاسلام و المسلمين اميني:

درمسجدسليمان بايد با ٥٠برابر توان كار كرد

جلسه شوراي معاونين ستادامربه معروف و نهي ازمنكر مسجدسليمان برگزارشد
کد خبر: ۸۸۲۳۶۰۹
|
۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۰
حجت الاسلام و المسلمين اميني در جلسه شوراي معاونين  ستادامربه معروف و نهي ازمنكرشهرستان مسجدسليمان گفت : ما در اين شهر معضلات و مشكلات فراواني داريم و همه مسئوليم با ٥٠برابر توان خود كار كنيم...


به گزارش مسئول اطلاع رساني ستاد امربه معروف و نهي از منكر ، جلسه شوراي معاونين ستاد امربه معروف و نهي ازمنكرشهرستان مسجدسليمان با حضور جانشين سردارشاهوارپور در ستادامربه معروف استان بهمراه معاونين نظارت و بازرسي ستاداستان با رياست ستاد شهرستان مسجدسليمان ، صبح امروز در دفتر نماينده معزز ولي فقيه برگزار شد.
 
رياست ستاد امربه معروف و نهي ازمنكر شهرستان مسجدسليمان حجت الاسلام و المسلمين اميني در ابتدا به مشكلات و معظلات اجتماعي پرداخت و گفت؛بزرگ ترين امربه معروف و نهي ازمنكر در اين شهرستان رسيدگي به مطالبات و مشكلات مردم شهرستان است.
 
جانشين سردارشاهوارپور در ستاد امربه معروف و نهي از منكر استان خوزستان با تبريك ايام دهه فجر و انقلاب اسلامي گفت؛همه ي كار ما تذكر به بدحجابي و مسايل كوچك نيست،بايد در ادارات و سازمانها گروهاي طلايه داران فعال و نقش پررنگي پيدا كنند و هدايت شوند و اين به توسعه معروفات و جلوگيري از منكرات كمك ميكند.
سروستاني در ادامه گفت : چه كسي بايد امربه معروف كند؟ بايد دوره هاي آموزشي طلايه داران فعال شوند و يقينا يكي از مسايل و توسعه معروفات تبليغي شده است و بايد در فضاسازي محيطي بيشتر تلاش كرد.

در پايان اين نشست حكم رياست ستاد و دبيرستادامربه معروف و نهي ازمنكرشهرستان مسجدسليمان به امضاي رياست ستاد استان خوزستان حضرت آيت الله موسوي جزايري نماينده محترم ولي فقيه در استان توسط جانشين سردار شاهوارپور در ستاد امربه معروف و نهي از منكر استان خوزستان اهداء گرديد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها