نماینده ولی فقیه ناحیه مرکزی یزد در نشست هیئت منتظران موعود(عج) حوزه مهدیه:

هرجا اسلام در خطر باشد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در صف اول قرار دارد

حجت الاسلام ملایی در نشست هیئت منتظران موعود(عج) حوزه مهدیه ناحیه مرکزی یزد با تاکید بر اینکه نگهداری از دستاوردهای انقلاب اسلامی از طریق سپاه و بسیج است،تصریح کرد: هرجا اسلام در خطر باشد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در صف اول قرار دارد.
کد خبر: ۸۸۲۳۶۴۷
|
۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، به مناسبت گرامیداشت ایام الله دهه فجر نشست هیئت منتظران موعود (عج) پایگاه اخلاص و نفیسه حوزه مقاومت بسیج مهدیه با سخنرانی حجت الاسلام ملایی نماینده ولی فقیه در ناحیه مرکزی یزد برگزار گردید.

حجت الاسلام" ملایی" در این نشست درخواست توفیق از درگاه خداوند متعال ،پند و نصیحت نفس خود و احتیاج به پند و نصیحت دیگران را سه خصلت مورد نیاز فرد مومن از قول امام جواد (ع) برشمرد .

وی در ادامه تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی،شکست ابهت غرب و شرق در حوزه جهانی و بیداری امت اسلامی را از دستاوردهای انقلاب اسلامی عنوان نمود وبا تاکید بر اینکه نگهداری از دستاوردهای انقلاب اسلامی از طریق سپاه و بسیج است تصریح نمود: دشمنان انقلاب اسلامی از ابتدا تاکنون قصد نابودی و درهم کوبیدن سپاه و بسیج را داشته اند.

نماینده ولی فقیه در ناحیه مرکزی یزد با بیان اینکه هرجا اسلام در خطر باشد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در صف اول قرار دارد با اشاره به انتصاب 45 نفر در منصب ریاست جمهوری آمریکا تا کنون اذعان داشت: تنها نهادی که موفق به نجات سوریه گردید بسیج مردمی که توسط شهید همدانی تاسی گردیده است می باشد و در این مجموعه افرادی عضویت دارند که با تمام وجود و بر اساس اعتقادات خود می جنگند.

وی بیداری کشورهای اسلامی را نتیجه نهضت جهانی اسلام توسط امام خمینی(ره) بیان نمود و با بازگو کردن سخنان سرکار خانم دباغ همدانی مبنی بر مشاهده حضور یک معلم بازنشسته آفریقایی در منزل امام خمینی(ره) به منظور فرا گرفتن پند و پیامی از ایشان جهت نشر و گسترش آن در نیجریه و آفریقا را تمثیلی از جهانی شدن اسلام اذعان نمود.

سخنران نشست در ادامه با بیان سخنان مقام معظم رهبری (مده الظله) مبنی بر تشکر از ترامپ به خاطر تسریع در نشان دان چهره واقعی خود به ملت ایران در پاسخ به درخواست ترامپ برای تشکر از اوباما اظهار داشت : ما به چه علت باید از اوباما تشکر نماییم؟به خاطر ایجاد گروه داعش و تکفیری در ایران یا ممانعت از ورود پنج کشور مسلمان به آمریکا؟

ملایی در پایان با تاکید بر اینکه افرادی در بدنه انقلاب وجود دارند که از لحاظ روحی،فکری و مالی از بیرون تغذیه می شوند و قصد دارند تا با نفوذ خود مردم را نسبت به امام و انقلاب دلسرد نمایند ، ضمن توصیه به مطالعه کتاب"رئیس جمهور آمریکا خانم کلینتون " درمورد فتنه 88 و نقش آمریکا در آن افزود:طبق اعترافات کلینتون از بین 5 هزار نفری که با دریافت دلار از آنها برای کشور آمریکا کار انجام می دادند، 200 نفر آنها در سال 88 با دریافت پول از آمریکا فتنه 88 را رقم زدند.


ارسال نظرات