هشدار مدیریت بحران استان البرز؛

بارشها در البرز همچنان ادامه خواهد داشت

مهدی مهرور گفت: باتوجه به اخطاریه شماره 35 اداره کل هواشناسی استان درخصوص پیش بینی وضعیت جوی و ورود سامانه بارشی ازغرب و جنوب غرب کشور باید تدابیر لازم دراین زمینه ازسوی دستگاه های اجرایی و شهرداری های استان صورت گیرد .
کد خبر: ۸۸۲۴۰۰۱
|
۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز گفت: باتوجه به اخطاریه شماره 35 اداره کل هواشناسی استان درخصوص پیش بینی وضعیت جوی و ورود سامانه بارشی ازغرب و جنوب غرب کشور باید تدابیر لازم دراین زمینه ازسوی دستگاه های اجرایی و شهرداری های استان  صورت گیرد .
 
بارشها در البرز همچنان ادامه خواهد داشت 

مهدی مهرور با اعلام این خبر اظهار داشت: با ورود سامانه بارشی فعالی از غرب و جنوب غرب آسمان استان از 24 تا 25 بهمن ماه آسمان استان نیمه ابری تا ابری، بارش باران، گاهی رگبار موقت همراه با رعدو برق، در ارتفاعات و مناطق مرتفع و سردسیر بارش برف، وزش باد و به دنبال آن در پاره ای مناطق احتمال آبگرفتگی معابر عمومی، سیلابی شدن مسیل ها و رودخانه های فصلی، لغزندگی جاده ها، کاهش دید افقی و اختلال در تردد جاده های کوهستانی  به سبب بارش برف و مه آلودگی پیش بینی می شود.

وی افزود: با توجه به احتمال لغزندگی محورهای مواصلاتی مردم از مسافرت غیر ضروری به مناطق فوق کوهستانی و برفگیر خودداری کنند .

وی تاکید کرد: مردم با برنامه ریزی مناسب و آگاهی از شرایط جوی اقدام به سفر داشته و از توقف و ایجاد کمپینگ و چادر در رود دره ها، مسیلها و حاشیه رودخانه ها خوداری کنند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها