رئیس سازمان امداد و نجات کشور:

نخستین مرکز آموزش ملی توان افزایی کوهستان در آمل راه اندازی می شود

رئیس سازمان امداد و نجات کشور گفت: برای نخستین بار در کشور مرکز آموزش ملی توان افزایی کوهستان در شهر رینه لاریجان مازندران راه اندازی می شود.
کد خبر: ۸۸۲۴۰۵۰
|
۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، مرتضی سلیمی  در آیین افتتاحیه اولین پایگاه امداد و کوهستان کشور در رینه لاریجان با بیان اینکه مازندران بدلیل موقعیت استراتژی و اقلیمی از جایگاه ویژه کشور برخوردار است، اظهار داشت: با وجود راه های مواصلاتی ترانزیتی و ملی راه اندازی پایگاه امداد و نجات نیاز ضروری است.

‌وی با اشاره به اینکه محور هراز با بهره‌مندی قله دماوند سالانه شاهد کوهنوردان بسیاری از اقصی نقاط دنیا است، مطرح کرد: ایجاد امنیت و آرامش برای این کوهنوردان مهمترین نکته کلیدی است که مسئولان امر باید به آن توجه کنند.

سلیمی با تاکید بر اینکه مردم لاریجان با آن فضائل؛ شایسته خدمات هستند، افزود: راه‌اندازی این پایگاه در شهر رینه مناسب برای کوهنوردان و گردشگران است.

رئیس سازمان امداد و نجات کشور با اعلام اینکه برنامه داریم تا مرکز ملی توان افزایی کوهستان کشور را برای اولین بار در مازندران در شهر رینه راه‌اندازی کنیم، گفت: اولین دوره آموزشی با حضور آلمانی‌ها برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: برای تسریع این مرکز نیاز است فرماندار ویژه آمل و جمعیت هلال احمر آمل پیگیری شود، سازمان امداد و نجات کشور در حد توان کمک و مساعدت می کند تا مشکلات موجود در این پایگاه رفع شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها