مسئول بسیج جامعه پزشکی چهار محال بختیاری خبر داد

اعزام تیم‌های تخصصی درمانی به منطقه عالی کوه شهرستان اردل

مسئول بسیج جامعه پزشکی چهار محال بختیاری گفت: به منظور انجام خدمات درمانی به مردم محروم منطقه عالی کوه از توابع شهرستان اردل، روزهای چهارشنبه و پنجشنبه این هفته چند تیم تخصصی به این مکان اعزام خواهیم کرد.
کد خبر: ۸۸۲۴۴۲۳
|
۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۰
به گزارش سرویس بسیج جامعه پزشکی خبرگزاری بسیج، مهراب شفیعی، مسئول بسیج جامعه پزشکی استان چهار محال بختیاری گفت: به دلیل تراکم کاری بخشی از برنامه‌های اعزام درمانی ویژه دهه فجر به پایان این هفته محول کردیم، که در نهایت به منظور بزرگداشت این دهه انجام می‌شود.

وی درباره ارائه خدمات در منطقه عالی کوه در استان بیان کرد: این منطقه از توابع شهرستان اردل است که در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه این هفته چند تیم تخصصی شامل پزشک عمومی، متخصص و فوق تخصص به منظور انجام خدمات درمانی به این مکان اعزام خواهند شد.

شفیعی، درباره انواع خدمات در این اعزام گفت: به منظور ارائه خدمات درمانی و تخصصی و انجام آموزش‌های بهداشتی و غربالگری، پزشکانی در حوزه اطفال، داخلی، زنان، جراحی، دندانپزشک، چشم، روانپزشک به همراه کارشناسان بهداشت در این منطقه مستقر می‌شوند و خدماتی به مردم ارائه خواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه ارائه خدمات در این اعزام از قبل به مردم منطقه اطلاع رسانی شده است، تصریح کرد: از یک هفته گذشته اطلاع رسانی توسط پزشکان خانواده و بهورزان به مردم منطقه انجام و شناسایی بیماران نیز انجام شده تا افرادی که به خدمات تخصصی و فوق تخصصی نیاز دارد، خدمات مورد نظر را دریافت کنند.

مسئول بسیج جامعه پزشکی استان چهار محال بختیاری در پایان خاطرنشان کرد: خدمات در منطقه عالی کوه به مدت دو روز از صبح تا بعدازظهر و تا زمانی که مراجعه کننده وجود داشته باشد، ارائه می‌شود.


ارسال نظرات