کارشناس اداره کل هواشناسی کردستان اعلام کرد

تداوم بارش برف تا روز جمعه در استان کردستان

بهرام چاره خواه کارشناس اداره کل هواشناسی کردستان اظهار کرد: باتوجه به تحلیل نقشه ها بارش برف تا روز جمعه در استان کردستان ادامه خواهد داشت.
کد خبر: ۸۸۲۴۴۵۷
|
۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، بهرام چاره خواه کارشناس اداره کل هواشناسی کردستان اظهار کرد: باتوجه به تحلیل نقشه ها و خروجی مدل های هواشناسی، بارش برف از شب گذشته آغاز شده و به تناوب تا روز جمعه ادامه دارد و این بارش ها بتدریج از عصر و اوایل شب کاسته می شود و از صبح روز بعد دوباره آغاز خواهد شد.


وی گفت: شدت این ناپایداری ها طی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه با ورود موج دوم بارشی، تا پایان هفته با شدت و کاهش دما در تمام نقاط استان ادامه خواهد داشت. و از روز جمعه تا روز دوشنبه ی هفته آینده هوای استان کردستان به 20 درجه زیر صفر خواهد رسید.

 
کارشناس اداره کل هواشناسی کردستان  ادامه داد: با توجه به هشدار بارندگی، مردم از ترددهای غیر ضروری خودداری کنند و این توصیه را جدی گرفته و در مدت بارش به هشدارها توجه کنند.


وی بیان داشت:  به دلیل برودت هوا و دید کم در جاده های استان کردستان، لغزندگی به دور از انتظار نیست و این بارش ها در اوایل فعالیت سامانه به شکل باران و برف و کم کم به شکل برف ریزش خواهد نمود میزان بارش تراکمی چند روزه قابل ملاحظه است.

 
ارسال نظرات