مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان زنجان:

آغاز پیش فروش بلیت‌های پرواز زنجان- مشهد

پیش ‌فروش بلیت پروازهای زنجان–مشهد از اواخر هفته جاری در زنجان آغاز می شود.
کد خبر: ۸۸۲۴۶۳۷
|
۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان زنجان در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر نوروزی استان زنجان با اشاره به آغاز پیش فروش بلیت‌های پرواز زنجان- مشهد گفت: 6 مورد پرواز زنجان-مشهد از 26 اسفند ماه لغایت 14 فروردین ماه 96 پیش بینی شده است.

بهروز یوسفی با اشاره به اینکه پروازهای زنجان–مشهد طی ایام نوروز در روزهای دوشنبه و پنج شنبه انجام می شود، اظهار کرد: با برنامه ریزی های صورت گرفته، نرخ بلیت پروازهای زنجان– مشهد افزایش چندانی نخواهد داشت.

وی به هماهنگی هایی که با سازمان میراث فرهنگی در زمینه جذب گردشگر به استان صورت گرفته است، اشاره کرد و ادامه داد: باید شرایط را طوری مهیا سازیم که پروازهایی از مشهد به زنجان و با هدف جذب گردشگر انجام شود.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان زنجان با اشاره به اینکه سرمایه گذاری مناسبی برای جذب گردشگر در غار کتله خور شهرستان خدابنده صورت گرفته است، افزود: ایجاد مسیر جدید گردشگری در غار کتله خور و احداث پارکینگ در این مجموعه، تاثیر بسزایی در جذب گردشگر به منطقه خواهد داشت.

یوسفی تصریح کرد: متاسفانه سال گذشته به دلیل شرایط جوی و اقلیمی شهرستان خدابنده، تعداد بازدید کنندگان از غار کتله خور نسبت به سال های گذشته کاهش یافت؛ به طوری که حدوداً 8 هزار نفر از این منطقه بازدید کردند.

ارسال نظرات