استاندار زنجان:

سرافرازی ایران اسلامی در عرصه بین المللی هم اکنون مرهون خون مطهر شهداست

صادقانه، شفاف و به دور از هر نگاه سیاسی و جناحی، اقتدار و سرافرازی ایران اسلامی در عرصه بین المللی هم اکنون مرهون خون مطهر شهداست.
کد خبر: ۸۸۲۴۶۵۵
|
۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، استاندار زنجان در نشست صمیمی با خانواده معظم شهدای سازمان جهاد کشاورزی استان گفت: در طول دوران دفاع مقدس جهاد سازندگی و بخش مهندسی جهاد نقش کم نظیری را ایفا کرد و اگرچه آن طور که لازم بود رشادت های این خط شکنان اصلی جبهه به تصویر کشیده نشد اما جانفشانی ها و خدمات آنان همیشه در ذهن ملت ایران ماندگار خواهد بود.

اسدالله درویش امیری با بیان اینکه گاهی پررنگ شدن فضای جناحی و سیاسی، خانواده های شهدا را آزرده خاطر می کند، خطاب به خانواده های شهدا عنوان کرد: صادقانه، شفاف و به دور از هر نگاه سیاسی و جناحی، اقتدار و سرافرازی ایران اسلامی در عرصه بین المللی هم اکنون مرهون خون مطهر شهداست.

وی همچنین با بیان اینکه امروز جمهوری اسلامی ایران به برکت رهبری مقتدرانه مقام معظم رهبری و حمایت بی چون و چرای مردم به بلوغ و پختگی کامل رسیده است، تصریح کرد: امروز در هیچ کجای دنیا ایران هراسی وجود ندارد و خون مطهر شهدا باعث شد که ایران اسلامی با اقتدار در عرصه های بین المللی حضور پیدا کرده و جهانیان به حقانیت و مطلومیت ملت ایران پی ببرند.

درویش امیری در پایان با اشاره به اینکه دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی ایران به برکت خون مطهر شهدا حاصل شده است، بر ضرورت زنده نگه داشتن یاد و خاطره 230 هزار شهید راه انقلاب تاکید کرد.

گفتنی است، به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر مدیرکل دفتر امور ایثارگران وزارت جهاد کشاورزی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان، استاندار زنجان، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری و مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران به همراه رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان در نشستی صمیمی با خانواده معظم شهدای این سازمان دیدار کردند.

ارسال نظرات