دبیر دوازدهمین جشنواره تئاتر بسیج:

دوازدهمین جشنواره تئاتر بسیج از 26 بهمن در بندرعباس گشایش می‌یابد

دوازدهمین جشنواره تئاتر بسیج از 26 بهمن در بندرعباس گشایش می‌یابد دبیر دوازدهمین جشنواره تئاتر بسیج گفت: جشنواره تئاتر بسیج از 26 بهمن ماه در بندرعباس با اجرای بیش از 30 نمایش گشایش می‌یابد.
کد خبر: ۸۸۲۴۸۲۴
|
۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۳


به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان ، کوروش زارعی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس اظهار کرد: دوازدهمین جشنواره تئاتر بسیج به میزبانی استان هرمزگان و در تالار شهید آوینی بندرعباس از 26 بهمن ماه کار خود را آغاز می‌کند و بیش از 30 نمایش در طول 4 روز برگزاری این جشنواره در این شهر به روی صحنه می‌روند.
 
وی با بیان اینکه جشنواره دوازدهم در دو بخش نمایش‌های صحنه‌ای و خیابانی برگزار می‌شود، افزود: 14 نمایش صحنه‌ای و 11 نمایش خیابانی توسط هنرمندان بسیجی سراسر کشور از 26 بهمن ماه تا 30 بهمن ماه اجرا خواهند شد.
 
دبیر دوازدهمین جشنواره تئاتر بسیج خاطرنشان کرد: در بخش مساجد این جشنواره نیز 5 نمایش به اجرا در خواهد آمد.
 
زارعی در بخش دیگری از اظهارات خود به برنامه ویژه اختتامیه این جشنواره در 30 بهمن ماه با محوریت نکوداشت هنرمند پیشکسوت حسین مسافر آستانه اشاره کرد و گفت: در بخش داوری این دوره از جشنواره نیز از چهره‌های شاخص هنر استان هرمزگان و کشور بهره برده شده است.
 
وی همچنین از برنامه ویژه این جشنواره برای تجلیل از علی رضایی هنرمند پیشکسوت استان هرمزگان خبر داد و عنوان داشت: یادبود هنرمند مطرح کشورمان سعید کشن فلاح نیز در اختتامیه دوازدهمین جشنواره تئاتر بسیج برگزار می‌شود.
 
دبیر دوازدهمین جشنواره تئاتر بسیج همچنین از همکاری بخش‌های مختلف دست‌اندرکار برگزاری این جشنواره از جمله از حوزه هنری نیز به طور ویژه تقدیر کرد.
 
ارسال نظرات