سخنگوی جبهه مردمی انقلاب اسلامی مازندران:

معرفی نامزد جبهه مردمی انقلاب اسلامی برای ریاست جمهوری پس از مجمع عالی ملی

طبق تصمیم جبهه مردمی انقلاب اسلامی نامزدی برای انتخابات آتی ریاست جمهوری باید معرفی شود که تمامی اعضای جبهه در مورد او به اجماعی منطقی برسند، از همین رو قرار است در دو مجمع عالی ملی که با حضور تمامی استان‌ها و شهرستان‌های کشور در دو وقت در تهران تشکیل می‌شود نامزد نهایی مشخص شود.
کد خبر: ۸۸۲۵۱۲۴
|
۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در مازندران به برگزاری جلساتی در قالب مجامع استانی جبهه با شورای مرکزی این جبهه در تهران افزود: جمع‌بندی این جلسات را در جلسه مجمع عمومی مازندران به اطلاع دوستان رساندیم.

شکرالله رضازاده گفت: دومین مجمع عمومی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در مازندران دوشنبه در مرکز استان برگزار شد.

وی ادامه داد: این نشست با حضور نیروهایی از ۲۲ شهرستان استان برگزار شد.

رضازاده تصریح کرد: در دومین مجمع ابتدا یعقوبی رئیس جبهه در استان نقطه نظرات خود را مطرح کردند بعد هم امامزاده دبیر جبهه در مازندران نیز بیاناتی داشتند و بعد از آن هم در خدمت نیروهای شهرستانی بودیم تا نقطه نظرات خود را پیرامون مسائل مختلف عنوان کنند.

وی به چگونگی نهایی شدن نامزد جبهه در انتخابات ریاست جمهوری اشاره کرد و ادامه داد: جبهه طبق تصمیمی که گرفته شد تلاش دارد تا نامزدی را در انتخابات آتی ریاست جمهوری داشته باشد که تمامی اعضای جبهه در مورد او به اجماعی منطقی برسند، از همین رو قرار است در دو مجمع عالی ملی که با حضور تمامی استان‌ها و شهرستان‌های کشور در دو وقت در تهران تشکیل می‌شود نامزد نهایی مشخص شود.

سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در مازندران در پایان با تأکید بر ضرورت انسجام در میان نیروهای انقلاب خاطرنشان کرد: جبهه یک تشکل فراگیر است که تمامی نیروهای انقلاب فارغ از تابلوی حزبی و گروهی که بالا سر خود دارند را دربرمی‌گیرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار