معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی گیلان:

500 مبلغ دینی در ایام فاطمیه عازم مناطق مختلف گیلان می شوند

معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی گیلان از اعزام 500 مبلغ و مبلغه دینی به مناطق مختلف گیلان در ایام شهادت حضرت زهرا(س) خبر داد.
کد خبر: ۸۸۲۵۱۷۸
|
۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۰

حجت الاسلام و المسلمین سیدحسین گلمیرزاده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، ضمن تسلیت ایام فاطمیه اظهار کرد:همزمان با ایام فاطمیه 500 مبلغ و مبلغه دینی به مناطق مختلف استان اعزام می شوند.

وی افزود:این مبلغین به مناطق مختلف استان اعزام می شوند و به اجرای برنامه هایی همچون گفتمان های دینی با موضوع ایام فاطمیه و برپایی مراسمات عزاداری می پردازند.

معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی گیلان تصریح کرد:علاوه بر این، روحانیون مستقر در مناطق و روستاهای محروم این استان در این ایام به بیان خصوصیات و شخصیت حضرت زهرا (س) می پردازند.

حجت الاسلام گلمیرزاده تشریح مکارم و سجایای اخلاقی حضرت زهرا (س) را هدف از اعزام مبلیغین عنوان کرد و افزود:بیان فضیلت اخلاقی و همچنین بزرگداشت سالروز شهادت فاطمه الزهرا (س) بزرگترین وظیفه روحانیون است که آنان با بهره مندی از شیوه های تبلیغاتی این فضایل را به مردم منتقل می نمایند.

وی با بیان اینکه جامعه امروز نیازمند آشنایی با سبک زندگی فاطمی است گفت:آشنایی با سبک زندگی فاطمی موجب کاهش آسیب های خانواده می شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار