متن بیانیه ی «جبهه ی مردمی نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان کوثر»

«جبهه ی مردمی نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان کوثر» در بیانیه ای ضمن اعلام موجودیت خود با تاکید بر حفظ ارزش های انقلابی با اتکا به منویات مقام معظم رهبری، از عموم مردم انقلابی خواست تا در عرصه های متعدد در راستای پویایی انقلاب اسلامی و تعالی اهداف آن تلاش کنند.
کد خبر: ۸۸۲۵۲۳۲
|
۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کوثر به نقل ازکوثرخبر، در این بیانیه آمده است:

باسمه تعالی
با سلام و صلوات بر محمد(ص) و آل محمد(ص) و درود بیکران به روح بلند و ملکوتی امام امت بنیانگذار نظام مطلقه ی ولایت فقیه و آرزوی طول عمر با عزت برای مقام معظم رهبری در طلیعه ی سی و هشتمین بهار انقلاب اسلامی، بدینوسیله موجودیت جبهه ی مردمی نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان کوثربه شرح اعلام می گردد.

همچنان که پویایی انقلاب اسلامی و تعالی اهداف آن ایجاب می کند، این جبهه ی مردمی فارغ از جناح بندی های سیاسی موجود، متشکل از نیروهایی است که قصد دارند در تراز انقلاب اسلامی با توجه به سند چشم انداز ۱۴۰۴ ابلاغی مقام معظم رهبری مسائلی از قبیل: پیشرفت انقلاب اسلامی، تحقق عدالت اجتماعی، مبارزه با فساد و تبعیض، تحقق اقتصاد مقاومتی، اشتغال جوانان، خدمات پایدار به مردم و رسیدن به نقطه ی مطلوب این چشم انداز را پیگیری کنند.

بدین منظور این جبهه در تلاش است تا از طریق انسجام بخشی به نیروهای مردمی و وفادار به ارزش های انقلاب، این مهم را دنبال کند.

نقش بی بدیل مردم وفادار و ولایت مدار شهرستان کوثر در این عرصه غیرقابل انکار است؛ این جبهه تلاش می نماید تا همه ی ظرفیت های بالقوه ی مردمی و امکانات مادی و معنوی خود را در راه اعتلای ایران اسلامی، تحقق تمدن نوین اسلامی و زمینه سازی برای ظهور حضرت مهدی(عج) در چهارچوب فضای نظام حاکمیتی جمهوری اسلامی ایران با مشارکت گسترده در عرصه های اجتماعی و سیاسی به کار گیرد.

اسامی جبهه ی مردمی نیروهای انقلاب اسلامی کوثر(جمنا) رسما اعلام شد؛ حجت الاسلام حسین محمدی، زلفعلی سلیمی، نصیر نصیری، میلاد عسگری، سید مرتضی درخشان از جمله افراد تشکیل دهنده هسته اولیه این جبهه مردمی نیروهای انقلابی در شهرستان کوثر می باشند.

ارسال نظرات