ریس دادگستری لرستان:

در استان حدود 40درصد کمبود نیرو داریم+تصاویر

ریس دادگستری لرستان گفت : حدود 40درصد کمبود نیروی اداری داریم و برای جذب نیروی اداری مجوزها باید از طرف دولت صادر شود که امسال این مجوزها داده نشده است.
کد خبر: ۸۸۲۵۳۲۴
|
۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان جعفر بدری در آیین افتتاحیه ساختمان دادگاه عمومی بخش بیرانوند اظهار داشت: در استان 7دادگاه بخش داریم که6ساختمان آنها احداث شده است.
 
 در استان حدود 40درصد کمبود نیرو داریم+تصاویر 

وی بابیان اینکه اعتبار ساخت دادگاه عمومی بخش بیرانوند از محل اعتبارات سفر ریس قوه قضاییه به استان تامین شده است افزود: این ساختمان با مساحت 630متر در دوطبقه با هزینه 750میلیون تومان ساخته شده است.

 
 در استان حدود 40درصد کمبود نیرو داریم+تصاویر

ریس دادگستری لرستان با اعلام اینکه در برنامه توسعه قضایی دراستان قصد داریم در کلیه بخش هایی که دادگاه بخش فعالیت دارد ساختمان مناسب برای فعالیت کارکنان احداث کنیم تصریح کرد: زمین ساخت دادگاه در بخش در اختیار تشکیلات قضایی است و الان در استان 7دادگاه بخش داریم که 6ساختمان در این بخش ها ساخته شده است.

در استان حدود 40درصد کمبود نیرو داریم+تصاویر 

بدری از تاسیس دو دادگاه بخش در بخش های ززمارو و ویسان خبرداد, گفت: باتامین کادر قضایی این دادگاه ها فعالیت خود را شروع خواهند کرد و ساختمان آنها نیز احداث خواهد شد.

وی با اعلام این خبر که دراستان حدود 40درصد کمبود نیروی اداری داریم عنوان داشت: برای جذب نیروی اداری مجوزها باید از طرف دولت صادر شود که امسال این مجوزها داده نشده است.

ریس دادگستری لرستان در ادامه خاطر نشان کرد: در بحث تامین کادر قضایی مشکلی نداریم و هرساله دستگاه قضایی نیرو جذب می کند.

ارسال نظرات