رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان ؛

صنایع غذایی لرستان برای استفاده در هتل های عراق برندسازی شوند

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان گفت: باید محصولات لرستان برای استفاده در هتل های سازمان حج و زیارت، در کشور عراق برندسازی شوند.
کد خبر: ۸۸۲۵۳۶۷
|
۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان ، عبدالرضا بازدار در جلسه کارگروه صادرات غیرنفتی لرستان که در استانداری لرستان برگزارر شدمیزان صادرات بخش کشاورزی استان طی ۹ ماهه امسال را ۲۰٫۱ میلیون دلار برشمرد و اظهار داشت: مطابق آمار سازمان صنعت و معدن استان این رقم ۱۶ میلون دلار است که درست نبوده چرا که آمار ما مطابق اظهارنامه پر شده توسط صادرکنندگان است.

وی افزود: بنا به تاکید استاندار جلسه ای با سازمان حج و زیارت استان درخصوص استفاده از ظرفیت صنایع غذایی لرستان در هتل های کربلا برگزار شد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان تصریح کرد: برای اینکه در تمامی هتل های شهر کربلا از صنایع غذایی لرستان استفاده شود باید بتوان از ظرفیت تجار و بازرگانان در این زمینه استفاده کرد.

بازدار با تاکید بر اینکه باید یکسری از محصولات لرستان برای استفاده در هتل های سازمان حج و زیارت، در کشور عراق برندسازی شوند، عنوانم داشت : برای این منظور از اتاق بازرگانی انتظار داریم به این بحث بیشتر ورود پیدا کرده و تبادلاتی با کشور عراق داشته باشد.

وی به سفر استاندار کربلا به لرستان اشاره کرد و گفت: به دنبال این سفر می توان ظرفیت های لرستان در همه زمینه ها را به تجار و مسئولین عراقی نشان داد تا امکان صادرات محصولات استان بویژه محصولات غذایی آن به این کشور فراهم شود.

انتهی خبر/ز

ارسال نظرات