ارائه خدمات پزشکی به مدد جویان نهاد خیریه آبشار عاطفه در غرب مازندران/ 120 نوعروس نیازمند در غرب استان از جهیزیه بهره مند شدند

روابط بین شعبات سازمان مردم نهاد خیریه آبشار عاطفه های غرب استان بسیار خوب است و از نظر درمانی و پزشکی نیز شعبات می‌توانند مددجویان بیمار خود را به پزشکان متخصص در بابل معرفی کنند تا از خدمات ارائه شده بهره‌مند شوند.
کد خبر: ۸۸۲۵۶۴۱
|
۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۳
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، مسؤول امور شعب سازمان مردم نهاد خیریه آبشار عاطفه‌های غرب مازندران خاطرنشان کرد: این سازمان در بحث عمرانی، تحصیلی و مستمری ماهیانه به ایتام هم فعالیت می‌کند تا هم بتواند بخشی از مشکلات نیازمندان را برطرف کند و هم به عنوان بازوی دولت در رفع برخی مشکلات باشد.
 
معصومه شعبانی در حاشیه نشست آموزشی که در شعبه نوشهر برگزار شد، اظهار کرد: این سازمان با هدف خیرخواهانه در راستای فقرزدایی و رفع مشکلات خانواده‌های نیازمند‌، بی‌سرپرست، بد سرپرست، از کار افتاده و صعب‌العلاج تلاش می‌کند و بیشترین خدمات را نیز برای جهیزیه نوعروسان ارائه می‌کند.

وی با بیان اینکه 13 شعبه این سازمان در غرب استان فعالیت می‌کنند، افزود: در غرب استان از بابل تا رامسر به مرکزیت بابل بیش از 3 هزار خانوار نیازمند شناسایی شده و خدمات‌رسانی می‌شوند و امسال نیز 120 جهیزیه هر کدام به ارزش 2 میلیون تومان به نوعروسان اهدا شد.



شعبانی با اشاره به اینکه جلسات آموزشی برای آموزش نیروها در شعبات غرب استان به طور مرتب برگزار می‌شود، تصریح کرد: تمامی هزینه‌های اداری از قبیل تجهیز لوازم اداری از سوی مرکز مشهد پرداخت می‌شود.

وی با بیان اینکه این سازمان سه دوره مانور جهیزیه در نیمه شعبان‌، میلاد امام رضا(ع) و ولادت حضرت زینب(س) داشت، یادآور شد: سبد کالا نیز به مناسبت‌های مختلف به افراد و خانواده‌های نیازمندی که توسط نیروهای آموزش‌دیده شناسایی شده اهدا می‌شود‌.

مسؤول امور شعب سازمان مردم نهاد خیریه آبشار عاطفه‌های غرب مازندران خواستار نگاه ویژه‌ مسؤولان و مردم به قشر نیازمند جامعه شد و بیان کرد: اکثر خیرین و حامیان غرب استان به لحاظ موقعیت گردشگرپذیر بودن این شهرستان‌ها غیربومی هستند و در برخی ایام سال که این خیرین در منطقه حضور ندارند موسسات ما با مشکل مواجه می‌شوند فلذا نیاز به توجه ویژه مردم و مسؤولان احساس می‌شود.

شعبانی در پایان ضمن قدردانی از میزبانی خوب شعبه نوشهر و ارائه خدمات‌رسانی مطلوب به مددجویان تحت پوشش خود، گفت: روابط بین شعبات غرب استان بسیار خوب است و از نظر درمانی و پزشکی نیز شعبات می‌توانند مددجویان بیمار خود را به پزشکان متخصص در بابل معرفی کنند تا از خدمات ارائه شده بهره‌مند شوند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها