مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان تأکید کرد

لزوم ارتقای هیئات مذهبی به لحاظ دانش و آگاهی

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان هرمزگان گفت: هیئات مذهبی باید به لحاظ دانش و آگاهی ارتقا یابند و این وظیفه مهم را باید شورای هیئات مذهبی به بهترین نحو انجام دهد.
کد خبر: ۸۸۲۶۰۱۲
|
۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۳


به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، حجت‌الاسلام علی‌اکبر انصاری‌راد ظهر امروز در جلسه شورای هیئات مذهبی استان هرمزگان با اشاره به فلسفه تشکیل شورای هیئت‌های مذهبی، گفت: جلوگیری از انحرافات فکری و فرهنگی در درون هیئت‌ها، جهت صحت اجرای برنامه‌های مناسبتی از مهمترین فلسفه تشکیل این شورا است.

وی افزود: اعضای شورا از جنس خود هیئت‌های مذهبی هستند که در جریان متن برنامه‌ها بوده و می‌توانند بهتر فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی را نظارت و کنترل کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان تصریح کرد: جلسات و نشست‌های شورای هیئات مذهبی با هدف رشد و ارتقای فرهنگ دینی و پیشبرد اهداف فرهنگی و همچنین تقویت مباحث علمی برگزار می‌شود.

انصاری‌راد بیان کرد: هیئات مذهبی باید به لحاظ دانش و آگاهی ارتقا یابند و این وظیفه مهم را باید شورای هیئات مذهبی به بهترین نحو انجام دهد و در راستای ارتقای سطح آگاهی‌های مسؤولان و اعضای هیئات مذهبی بکوشند.

وی بر شناسایی و ساماندهی هیئات مذهبی که هنوز انجام نشده‌ است تاکید کرد و عنوان داشت: هیئات بعد از شناسایی و ساماندهی باید هدایت و حمایت شوند و با نظارت برعملکرد آنان که از اصول مهم و اساسی کار سازمان تبلیغات اسلامی است در جهت رفع آسیب‌ها در هیئات مذهبی اقدام کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان با تاکید بر ثبت اطلاعات هیئات مذهبی در سامانه طوبی گفت: باید از ظرفیت هیئات مذهبی در جهت کاهش و رفع آسیب‌های اجتماعی نظیر طلاق، حاشیه‌نشینی، اعتیاد استفاده کرد.

ارسال نظرات