فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سیریک:

مسابقات قرآن روستایی و عشایری کشور در سیریک برگزار می شود

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سیریک گفت:دومین دوره مسابقات سراسری مدهامتان روستایی کشور به میزبانی روستای روتان از توابع بخش بمانی شهرستان سیریک با همکاری کانون و پایگاه مقاومت بسیج شهید قورچی زاده برگزار می شود.
کد خبر: ۸۸۲۶۰۱۷
|
۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، سرهنگ دوم پاسدار علی اسلامی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سیریک در جلسه هماهنگی مسابقات اظهار کرد:این مسابقات در تاریخ 27 بهمن ماه به مدت 3 روز با حضور نفرات برتر از استان های مختلف کشور در روستای روتان شهرستان سیریک برگزار خواهند شد.

وی افزود: سال گذشته اولین دوره مسابقات قرآنی روستایی و عشایری کشور (مدهامتان ) به میزبانی روتان شهرستان سیریک برگزار شد که بسیار مورد توجه و رضایت شرکت کنندگان و داوران قرار گرفت.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سیریک ابراز کرد: نخستین دوره مسابقات سراسری مدهامتان روستایی کشور در دو رشته حفظ 20 جزء و قرائت برگزار شد.
سرهنگ اسلامی اذعان داشت: امسال این مسابقات با پیشنهاد شرکت کنندگان کشور به مدت سه روز در دو رشته قرائت قرآن و اذان برگزار خواهد شد تا شور و هیجان عاشقان و دوستداران قرآن ناطق و اهل بیت عصمت و طهارت (ع) بیشتر شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سیریک بیان کرد: امروز الحمدالله به برکت قرآن کریم در مناطق مختلف استان هرمزگان بویژه شهرستان سیریک حفظ قرآن ، تلاوت قرآن رونق خاصی گرفته است و هم اکنون بیش از ۱۶۰ نفر از خواهران روستاهای شهرستان سیریک در حال حفظ قرآن کریم هستند که ۸۰ نفر تا کنون ۱۷ جزء قرآن کریم را حفظ و ۸۰ نفر دیگر تا کنون توانستند سه جزء قرآن کریم را حفظ کنند.

سرهنگ پاسدار اسلامی اضافه کرد : قرآن امروز مایه وحدت ، اخوت و انسجام اسلامی در جهان است و همه آموزه های دینی و اسلامی ما نشئت گرفته از قرآن است و رمز موفقیت و سربلندی و ایستادگی در مقابل با دشمنان و جهان استکبار عمل به قرآن و آموزه های قرآنی و اسلامی است.

انتهای پیام/ق
ارسال نظرات