در گفت و گو با خبرگزاری بسیج مطرح شد:

اعزام 130 نفر از خانواده های کم بضاعت به اردوی قم-جمکران

فرمانده سپاه ناحیه خرم آباد گفت:در راستای ترویج فرهنگ زیارت،اُنس با ائمه و تقویت بنیه های فرهنگی ،مذهبی ساکنین محلات کمتر برخوردار حاشیه شهر تعداد۱۳۰نفر از برادران به اردوی قم -جمکران اعزام شدند.
کد خبر: ۸۸۲۶۰۷۷
|
۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستان، سرهنگ پاسدار ماشااله بازگیر؛فرمانده نیروی مقاومت بسیج خرم آباد در رابطه با فراهم کردن بستر اعزام خانواده های کم بضاعت به اماکن مقدس زیارتی قم ،جمکران به خبرگزاری بسیج گفت: در راستای ترویج فرهنگ زیارت،اُنس با ائمه و تقویت بنیه های فرهنگی ،مذهبی ساکنین مناطق و محلات کمتر برخوردار حاشیه شهر تعداد۱۳۰نفر از برادران به مدت دو روز به اردوی شهر مقدس قم و مسجد جمکران اعزام شدند.
 
 
سرهنگ بازگیر با بیان این که اردوهاي زيارتي-سياحتي بستری مناسب جهت ايجاد زمينه هاي فكري مطلوب و تقویت باورهای دینی- مذهبي است گفت: باید به ثبات باورهای اعتقادی ،عقیدتی ومذهبی مردم جامعه توجه ویژه داشته باشیم چراکه امروز دشمنان در پی نفوذ فرهنگی بوده و در همین راستا تمام توان خود را برای ضربه زدن به باورها و فرهنگ غنی اسلامی ،ایرانی مردم به کار گرفته اند.
 
وی بازسازي معنوي، تحول اخلاقي و تعميق ارزش هاي اسلامي، رشد معنويات و زدودن باورهاي غلط در بین خانواده های کمتر برخوردار  را از دیگر اهداف برپایی این اردوها عنوان کرد.
 
سرهنگ بازگیر با بیان این که تقویت باور مذهبي، اجتماعي و سياسي بسیجیان و پر كردن بهينه اوقات فراغت آنها از جمله اقداماتی است که به طور ویژه در دستور کار بسیج قرار دارد یادآور شد: سال گذشته تعداد 600 نفر  و امسال نیز تعداد260 نفر از خانواده های بی بضاعت و آسیب دیده به اردوی فرهنگی-زیارتی قم-جمکران اعزام شدند.
 
وی زیارت حرم حضرت معصومه (س) و اقامه نماز ظهر و عصر درحرم،حضور در مسجد مقدس جمکران را از جمله بخش ها ی این اردو برشمرد.
 

ارسال نظرات
آخرین اخبار