مدير كل كميته امداد استان زنجان:

فقر قاتل شخصیت و منزلت اجتماعی و اندیشه‌های بزرگ انسان است

فقر قاتل شخصیت و منزلت اجتماعی و اندیشه‌های بزرگ انسان است که امروز با همت خیران و با زمینه‌سازی برای ورود به وادی سبقت در خیرات در امداد روح نیکوکاری و انفاق در جامعه زنده شده است.
کد خبر: ۸۸۲۶۲۴۱
|
۲۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدير كل كميته امداد استان زنجان با بيان اينكه کمیته امداد براساس اندیشه والای امام راحل شکل گرفته و امروز به برکت نظام و انقلاب و همراهی مردم و مسئولین به اوج رسیده است، اظهار كرد: رسیدگی به وضعیت معیشتی نیازمندان در جامعه اسلامی از مهمترین اولویت‌هاست که نیازمند تشکیلات قوی و برنامه ریزی منسجم دراین بخش است.

هدايت صفري تصريح كرد: امروز امداد در این حوزه و به ‌عنوان بخشی از بیت ولایت و معین دولت در حوزه محرومیت‌زدایی برنامه‌های مختلفی را با مشارکت خیران و نیکوکاران در حوزه تأمین معاش و توانمندسازی خانواده‌های نیازمند انجام می‌دهد.

مدير كل كميته امداد استان زنجان ادامه داد: فقر قاتل شخصیت و منزلت اجتماعی و اندیشه‌های بزرگ انسان است که امروز با همت خیران و با زمینه‌سازی برای ورود به وادی سبقت در خیرات در امداد روح نیکوکاری و انفاق در جامعه زنده شده است.

وي با بيان اينكه نجات یک فرد نجات یک جامعه است و شکرانه بازوی توانا ، سلامتی و آبرو و عمری که خداوند به انسان عطا کرده است، افزود: هم اكنون 20 هزار خانواده در استان تحت پوشش کمیته امداد هستند و با حضور و مشارکت خیران در حوزه کمک به این نیازمندان وادی سبقت در خیرات شکل‌گرفته و در حوزه کارکردی و در توانمندسازی خانواده‌های تحت پوشش اثربخش خواهد بود.

مدير كل كميته امداد استان زنجان با بيان اينكه هم اكنون 17 مرکز نیکوکاری فعال در سطح استان با ماهیت مردمی و مدیریت مردمی فعالیت می‌کنند، گفت: با افتتاح این مرکز تعداد این واحدهای مردمی تحت نظارت امداد در استان به 18 مرکز مي‌رسد.

وي گفت: کارکرد مساجد در حوزه فرهنگ و دین بسیار عالی است و ایجاد مراکز نیکوکاری با محوریت مساجد در جهت ایفای نقش مساجد در حوزه تأمین معیشت خانواده‌های نیازمند انجام می‌شود تا مساجد در طراز انقلاب نقش خود را ایفا كنند.

صفري ادامه داد: میزان کمک‌های مردمی جمع‌آوری‌شده در مراکز نیکوکاری برای رسیدگی به وضعیت نیازمندان در محل از ابتدای سال جاری بیش از 23میلیارد ریال بوده است.

ارسال نظرات