معاون حقوقی، پارلمانی و امور استان های وزارت ورزش و جوانان:

لزوم استفاده از ظرفیت سمن ها برای توسعه و پیشرفت ورزش

در راستای توسعه و پیشرفت ورزش، باید از ظرفیت سمن ها و سازمان های مردم نهاد در جهت تبادل تجربیات، استفاده مطلوبی کرد.
کد خبر: ۸۸۲۶۲۴۶
|
۲۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، معاون حقوقی، پارلمانی و امور استان های وزارت ورزش و جوانان با اشاره به اینکه اعتبارات حوزه ورزش و جوانان سال آینده 2 برابر خواهد شد، گفت: با مصوبات و برنامه هایی که در برنامه ششم توسعه و بودجه سال آینده کشور در نظر گرفته شده است، شاهد تحولات عظیمی در حوزه ورزش و جوانان خواهیم بود.

امیر رضا خادم در مراسم تودیع و معارفه مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان، اظهار کرد: با برنامه ریزی های اساسی و افزایش اعتبارات در سال آینده، می توان پروژه های عمرانی نیمه تمام در حوزه ورزش را به اتمام رساند و پس از آن اقدام به آغاز پروژه های جدید کرد.

وی تعداد هیات های ورزشی فعال در سطح کشور را 13 هزار هیات برشمرد و گفت: در طول 2 سال گذشته، اعتبار اختصاص یافته به هر هیات ورزشی، قابل توجه بوده است.

این مقام مسئول، تعامل مدیرکل ورزش و جوانان استان ها با دستگاه های اجرایی را مهم دانست و ادامه داد: با توجه به افزایش اعتبارات و تعاملات مناسبی که با بانک ها در حوزه ورزش و جوانان صورت گرفته است، شاهد اقدامات مناسبی در حوزه ازدواج و اشتغال جوانان نیز خواهیم بود.

خادم تصریح کرد: در راستای توسعه و پیشرفت ورزش، باید از ظرفیت سمن ها و سازمان های مردم نهاد در جهت تبادل تجربیات، استفاده مطلوبی کرد.

وی توجه به ورزش بانوان در جامعه را امری ضروری دانست و یادآور شد: علیرغم اینکه بانوان نیمی از جمعیت کشور را تشکیل می دهند، اما متاسفانه ورزش بانوان همیشه مظلوم واقع شده است که باید با مدیریتی صحیح، اولویت در حوزه ورزش با این قشر باشد.

معاون حقوقی، پارلمانی و امور استان های وزارت ورزش و جوانان با تاکید بر اینکه توجه، تعامل و حمایت از فعالیت بخش خصوصی امری مهم است، گفت: مسئولین باید با ایجاد فضایی مناسب، ورزش را از چرخه حمایت های دولتی خارج نموده و از ظرفیت های بخش خصوصی در این بخش استفاده کنند.

وی یادآور شد: یکی از شاخص های جدی برای ارزیابی مدیران در حوزه ورزش، بحث میزان دریافت ها و جذب اعتبارات آنها از بخش خصوصی است که امیدواریم در استان زنجان نیز حمایت از بخش خصوصی در حوزه ورزش و جوانان بیش از پیش باشد.

گفتنی است در این مراسم از زحمات سید ارسلان حسینی مدیرکل سابق ورزش و امورجوانان استان زنجان تقدیر به عمل آمد و به جای وی، علی جوان به این سمت منصوب شد.

ارسال نظرات