همزمان در سطح استان چهارمحال وبختیاری برگزار می شود

حضور بیش از 12هزار دانش آموزان بسیجی در چهارمین دوره مسابقه علمی

چهارمین دوره مسابقه علمی بسیج دانش آموزی مقاطع امیدان، پویندگان و پیشگامان در روزهای پنج شنبه و جمعه 28و29 بهمن درسراسر استان چهارمحال وبختیاری برگزار می گردد.
کد خبر: ۸۸۲۶۲۵۳
|
۲۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛معاون اجرایی سپاه حضرت قمر بنی هاشم(علیه السلام) استان درحاشیه برگزاری این مسابقه گفت: امروز شاهد برگزاری چهارمین دوره مسابقه علمی 96-95 عزیزان دانش آموزی بسیجی در سراسر استان هستیم.

سرهنگ پاسدار مهران مرادی بیان کرد: این مسابقه با حضور بیش از 12هراز نفر از دانش آموزان بسیجی در مقاطع ابتدایی، متوسطه دوره اول و متوسط دوره دوم برگزار می شود.

وی به اهداف برگزاری این مسابقه اشاره و اظهار کرد: هویت بخشی به واحدهای امیدان(پویندگان و پیشگامان)، ایجاد انگیزه جهت درس خواندن بهتر، ایجاد شور و انگیزه و نشاط علمی و همچنین ارائه خدمات علمی مناسب و رایگان به دانش آموزان بسیجی از جمله اهداف این مسابقه علمی است.

معاون اجرایی سپاه استان، برگزاری این گونه مسابقات در راستای تقویت روحیه رقابت علمی بین دانش آموزان را موثر دانست و افزود: مسابقات علمی می تواند موجب توانمند سازی دانش آموزان و آمادگی بیشترآنان برای ورود به مدارس نمونه گردد.

سرهنگ مرادی در پایان ابراز امیدواری کرد: امید داریم با توفیقات الهی بتوانیم با تعامل و همکاری خوب مجموعه آموزش و پرورش به افق های بسیار خوب علمی دست یابیم.


ارسال نظرات