خبرهای داغ:
نماينده مردم آذربايجان‌غربی در مجلس خبرگان؛

مسئولان تحقق منویات رهبر انقلاب را سرلوحه اقدامات خود قرار دهند

کد خبر: ۸۸۲۶۲۷۴
|
۲۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۷
نماينده مردم آذربايجان‌غربی در مجلس خبرگان رهبری گفت: مسئولانی كه مدعی تبعیت از منويات‌مقام معظم‌رهبری ‌هستند، باید در عمل به فرمايش ايشان در تحقق اقتصاد مقاومتی آن را به اثبات برسانند.
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام‌و‌المسلمين عسگر ديرباز با اشاره به سخنان روز گذشته مقام‌معظم‌رهبری در ديدار با مردم آذربايجان‌شرقی گفت: مقام‌معظم‌رهبری در اين ديدار با تاكيد بر اينكه به روزهای پايانی سال نزديك می‌شويم از مسولان خواستند تا درباره اقدامات عملی كه در راستای اقتصاد مقاومتی انجام داده‌اند برای مردم گزارشاتی ارائه کنند.

وی، تصريح كرد: البته معظم‌له در موارد متعددی به اين مسئله اشاره كرده و از مسئولان دولت و مديران دستگاه‌های اجرايی تحقق اين امر و ارائه نتيجه آن برای مردم را خواستار شده‌بودند.

عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: طبق فرمایشات ایشان و همان‌طور كه طی دوره‌های متعدد نيز برای همگان ثابت شده، كاهش تاثيرپذيری از عوامل بيرونی و تكيه بر توان و نيروهای داخلی حلال بسياری از مشكلات كشور به‌خصوص در مباحث اقتصادی بوده‌است.

حجت‌الاسلام ديرباز اظهار داشت: مسئولانی كه ادعای تابعیت منويات مقام‌معظم‌رهبری هستند باید در عمل فرمايش ايشان در تحقق اقتصاد مقاومتی آن را به اثبات برسانند.

وی، خاطرنشان كرد: از اين‌رو می‌توان گفت تحقق منويات مقام‌معظم‌رهبری از سوی مسئولان می‌تواند مهم‌ترين ملاك ارزيابی مديران دستگاه‌های اجرايی باشد.

ارسال نظرات