وزیر ورزش و جوانان از پروژه دهکده المپیک خرم آباد بازدید کرد

وزیر ورزش و جوانان دقایقی قبل و پس از خروج از شهرستان پلدختر از طریق هیلکوپتر، وارد خرم آباد شد و از پروژه دهکده المپیک این شهر بازدید کرد.
کد خبر: ۸۸۲۶۲۷۵
|
۲۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان ، مسعود سلطانی فر، دقایقی قبل و پس از خروج از شهرستان پلدختر از طریق  هلیکوپتر ، وارد خرم آباد شد و از پروژه دهکده المپیک این شهر بازدید کرد.

بنا براین گزارش، کلنگ پروژه دهکده المپیک خرم آباد در سال ۸۶ در منطقه کمالوند خرم آباد در زمينی به مساحت ۲۵۲ هكتار به زمین زده شد و قرار بود در سال ۹۲ به بهره‌ برداری برسد.

دهکده المپیک، پروژه ای كه با توجه به كم بودن سرانه فضای ورزشی لرستان می توانست گام بلندی در پیشبرد ورزش استان داشته باشد ولی اکنون ۳ سال از زمان مقرر شده برای افتتاح این پروژه می گذرد و این پروژه همچنان به بهره برداری نرسیده است.

پروژه دهکده المپیک خرم آباد در دولت گذشته به دانشگاه پیام نور واگذار شده بود که پس از توافقاتی از این دانشگاه بازپس گرفته شد و به بخش خصوصی واگذار شد.

در این دهکده ۲۳ طرح ورزشی شامل ۲ ورزشگاه ۱۵ هزارنفری، سالن ژیمناستیک وسالن سرپوشیده دوومیدانی و چند بخش دیگر ورزشی طراحی شده که این طرح ها تاکنون به دلیل کمبود اعتبار اجرا نشده اند
 
انتهای خبر /
ارسال نظرات
آخرین اخبار