درخواست مدیر آسایشگاه کهریزک از نیکوکاران؛

حمام آسایشگاه خیریه کهریزک نیاز به بازسازی دارد

خبرگزاری بسیج: مدیر آسایشگاه کهریزک با تاکید بر اهمیت بهداشت و سلامت سالمندان و معلولان، دست یاری به سوی افراد نیکوکار دراز کرد و از نیک اندیشان خواست که برای تعمیر و بازسازی حمام های این مجموعه، مسئولان آسایشگاه را کمک کنند.
کد خبر: ۸۸۲۶۳۳۷
|
۲۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۶

دکترمحمدرضا صوفی نژاد، با اشاره به وجود 24 بخش در آسایشگاه، اظهار داشت: ۱۸ حمام در این بخش ها وجود دارد که 44 سال از عمر آنها می گذرد و به بعد از گذشت 4 دهه فرسوده شده و در شاًن ساکنان این مرکز نیست.

وی اعلام کرد: از 18 حمام، 10 حمام نیاز به بازسازی کامل دارد که برای نوسازی این حمام های فرسوده، حدود ۵۸۰ میلیون تومان اعتبار نیازداریم که امیدواریم این مبلغ با حمایت خیرین محقق شود.

صوفی نژاد با اشاره به اینکه حدود 2000 بانوی نیکوکار و350 آقای نیکوکار در طول هفته با اتوبوس به کهریزک می‌آیند و در کار نظافت و استحمام مددجویان به آنها کمک می‌کنند، ناخن‌هایشان را می‌گیرند و لباس‌هایشان را مرتب می‌کنند؛ اذعان کرد: بسیاری از این افراد در خانه خودشان خدمتکار دارند، اما برای خدمت به سالمندان و معلولان بدون چشمداشت مالی و فقط برای اجر معنوی و رضایت خداوند، هر هفته در این محل حضور پیدا می کنند و این خدمات را ارائه می‌دهند. این افراد از لحاظ مالی بی نیاز هستند و می‌خواهند زکات سلامتی‌شان را از طریق کمک به این مددجویان بپردازند.

مدیر آسایشگاه کهریزک اضافه کرد: 30 نیکوکار طی 2-3 مرحله هر روز 200 نفر از مددجویان را شستشو می دهند.

 

ارسال نظرات