خبرهای داغ:

چرا خوزستان پایلوت برق نشد؟!

کد خبر: ۸۸۲۶۳۵۰
|
۲۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۹
سخنان استاندار خوزستان خطاب به قائم مقام وزیر نیرو / چرا هرمزگان پایلوت برق شد؟ / آب کارون برای شرب و صنعت منتقل می شود !

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج دکتر شریعتی استاندار خوزستان گفت: در دولت گفته شد آب برای شرب انتقال پیدا نمی کند. اکنون می گویند برای صنعت! ما را قانع کنید چه میزان قرار است انتقال پیدا کند؟ طبق اعلام وزارت نیرو اعلام شد که برای شرب و صنعت این مقدار لازم است، اما کماکان برای شرب و صنعت انتقال داده می شود. ما نیاز به قانع شدن داریم، تذکر دهید که این انتقال ها برای شرب است یا صنعت؟ ما را قانع کنید که برای چه ‌چیزیست؟ کار کارشناسی مستدلی باشد تا قانع شویم.

 وی افزود:موضوع برق کار سنگینی است، تعداد ترانس ها بسیار فراوان است، تعدادی از  پرسنل برق تلاش خود را کردند و جای تقدیر و تشکر دارد؛ اما ای کاش بهتر مدیریت شود، امیدواریم مردم استان این سختی و مرارت های این دو هفته را بر ما ببخشند تا مشکل رفع شود.

استاندار خاطرنشان کرد: این مشکلات برق به من استرس فراوانی وارد کرده است و از خاموش شدن چراغ ها نیز هراس دارم. گرد و خاک و قطعی برق و این چنین مشکلات لیاقت مردم استان نیست.  آیا خوزستان حق نداشت پایلوت برق شود؟ چرا استان هرمزگان؟
ارسال نظرات
پر بیننده ها