فرهنگيان، پرچمداران مقابله با جنگ نرم

به همت کانون بسيج شهدا فرهنگيان قرچک دوره توانمند سازى مقابله با جنگ نرم با حضور پر شور فرهنگیان بسيجى با سخنرانی حجت الاسلام عبدالله پور نماینده ولی فقیه اين ناحيه، برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۲۶۴۸۳
|
۲۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۶
خبرگزاری بسیج؛ 


 در ابتدای این جلسه  حجت الاسلام عبدالله پور نماينده ولى فقيه  ناحيه قرچک اظهار داشت: برای دیدن حاصل کار آموزش و پرورش باید جامعه را مورد ارزیابی قرار داد. 
 وی محیط مدرسه را بعد از خانواده تاثیرگذارترین محل و  معلمان را   الگوهای عملی غیر قابل انکار دانست و تشریح کرد: اگر فرهنگیان در  این جنگ  تجهیز  شوند،  قطعا گام موثری در  تربیت دینی فرزندان  وبه طبع اصلاح  و تعالی جامعه خواهند بود.

  ايشان در ادامه راهکار عملیاتی مقابله با تهدیدات نرم دشمن را، استفاده از استعداد ها و صفات عاليه انسان از جمله علم،توانايى،قدرت و شجاعت بيان کرد  که باعث  توانمند  شدن هر چه بيشتر افراد در مقابله با اين جنگ  مى شود.
 
در پايان نماینده ولی فقیه ناحیه قرچک ريشه ى همه  منکرات را غفلت و  شهوت دانسته و درمان آن ها را ياد خدا و تقوا معرفى  کرد.

لازم به ذکر است که اين جلسه  در دبستان کودک مسلمان  و  داورزنى با همکارى مديران محترم سرکار خانم لطيفى و آقاى گلستانى برگزار گرديد
ارسال نظرات