نماینده ولی فقیه در ندسا:

مسئولان در میدان نبرد با ترویج فرهنگ جهاد و شهادت انقلابی عمل کنند

نمایندگی ولی فقیه در نیروی دریایی سپاه گفت: مسئولان باید در نبرد فرهنگی با دشمنان خوناشام با ترویج روحیه و فرهنگ جهاد و شهادت انقلابی عمل کنند.
کد خبر: ۸۸۲۶۴۸۵
|
۲۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۲


به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان؛حجت الاسلام عبدالنبی صداقت مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی دریایی سپاه در حاشیه برگزاری یادواره شهدای عاشقان ولایت روستای سرریگان و جوزان از توابع شهرستان میناب گفت:  آنهایی که برای رضایت خدا آگاهانه، عارفانه و با شناخت جان خود را تقدیم می کنند منشا قداست اند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: سخاوتمند با دارایی خود، هنرمند با هنرش و عالم با علمش که در واقع بخشی از وجود اوست جاودانه می شود اما شهید خود جاودانه می شود.

صداقت اظهار داشت: برخلاف آنهایی که راه را اشتباه انتخاب می کنند ،قیمت خود را نمی دانند و دائم دنیا را مزمت می کنند شهید با عمل خود به ما می آموزد که دنیا می تواند عامل رستگاری فرد شود و از دنیا می توان بهشت خرید.

نماینده ولی فقیه در ندسا زنده نگه داشتن یاد و نام شهید ، ترویح فرهنگ جهاد ، شهادت و احیای ارزشهای اسلامی را از نکات اساسی در جامعه دانست و بیان داشت: عده ای در تلاش هستند تا طرح فرهنگ شهادت و روحیه انقلابی در جامعه کمرنگ کنند ولی به پشتوانه عظیم فرهنگ جهاد و شهادت این امر محقق نخواهد شد.

این مقام مسئول مصونیت سازی جامعه را در گرو احیای فرهنگ جهاد و شهادت دانست و اضافه کرد: در بزرگداشت یاد شهدا، ترویج طرح فرهنگ جهاد و شهادت نباید تعلل شود لذا  مسئولان در نبرد فرهنگی با دشمنان خوناشام جمهوری اسلامی در ترویج فرهنگ جهاد و شهادت انقلابی عمل کنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهید و خانواده معزز شهیدان را بهترین الگو برای تربیت صالح نسل جوان دانست و گفت: این الگو می تواند سلامت جوان را تضمین کند و خانواده شهدا بهترین الگوی صبر و استقامت برای نسل جوان بشمار می روند.

وی جامعه اسلامی را نیازمند ترویج فرهنگ جهاد و شهادت دانست و خاطرنشان کرد: دنیا ملت ما را آزموده و دانسته که نمی تواند در عرصه جنگ نظامی با ما مقابله کند لذا با طرح ریزی جنگ اقتصادی و فرهنگی وارد نبرد شده است بنابراین با شناخت، بصیرت ، بهره گیری از فرامین مقام معظم رهبری و با الگوی جهاد،شهادت و روحیه انقلابی در این نبرد پیچیده اهداف دشمن باید رصد شود و در ناکام ساختن دشمن انقلابی عمل کنیم.

ارسال نظرات