امام جمعه زاهدان:

آل خلیفه با همکاری عربستان سعودی مردم خود را آزار می دهند/ فصل الخطاب و حجت شرعی برای مرحوم هاشمی، رهبری بود

آیت الله عباسعلی سلیمانی گفت: دلخوشی رهبری با وجود هجمه های سنگین داخلی و خارجی بر علیه ایشان، وحدت ملی و حضور مردمی در مناسبت های مردمی به مثل ۲۲بهمن می باشد
کد خبر: ۸۸۲۶۵۰۷
|
۲۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۷
به گزارش خبرگزاری بسیج ازاستان سیستان وبلوچستان؛ آیت الله عباسعلی سلیمانی امام جمعه زاهدان در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به ظلم استکبار جهانی و ایادی آن بر ملتها و خصوصا مردم منطقه ابراز داشت: در جهان برخی کشور های قدرتمند ظالم خود یا ایادیشان در حال وقوع جنایات بی سابقه در تاریخ هستند.
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان در ادامه با بیان نمونه های از جنایات در حال وقوع، یمن و بحرین را شاهد مثال خود قرار داد و گفت: آل خلیفه و آل سعود مثالی از جنایت کارانه ترین اقدامات ظالمانه در منطقه می باشند.
آیت الله سلیمانی با اشاره به خواسته ی بجای مردم بحرین در مطالبه حقوق شهروندی و انسانی خود عنوان داشت: مردم بحرین حقوق انسانی خود را مطالبه می نمایند اما در جواب بنا به اذعان مجامع حقوق بشری و کمیته های حقیقت یاب بین المللی فقط شکنجه و آزار دشت می نمایند.
خطیب جمعه زاهدان بابرشمردن جنایات آل خلیفه بر ضد مردم مظلوم بحرین ابراز داشت: زندانیان بحرینی به جرم استیفاء مطالبات به حق خود مورد شکنجه هایی از قبیل محرومیت از سرویس های بهداشتی، ضرب و شتم و آزارهای جنسی قرار می گیرند.
امام جمعه زاهدان افزود: مسئولین رژیم بحرین خود اذعان دارند که برخی از شکنجه گران حاضر در دستگاه آنها سعودی الاصل می باشند.
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان با انتقاد شدید از سکوت وحشتناک مجامع بین المللی در قبال وقوع این جنایات هولناک ابراز داشت: متاسفانه مهر سکوتی که بر دهان مجامع بین المللی و حقوق بشری خورده است مانع از واکنش آنها در خصوص جنایات در حال ارتکاب در یمن و بحرین می شود.
آیت الله سلیمانی با ابراز تاسف برای بوق های تبلیغاتی جهان به نفع ظالمان اظهار داشت: سیستم تبلیغاتی استکبار بلندگوی ظالمان شده و در جهت تامین منافع آنها عمل می نمایند..
امام جمعه زاهدان با اشاره به ایام اربعین آیت الله هاشمی رفسنجانی ایشان را از برجستگان انقلاب، یاور امام و رهبری و رفیق دیرین مقام معظم رهبری خواند و گفت: بیانات رهبری انقلاب در مقاطع مختلف و پیام تسلیت ایشان گویای شخصیت آقای هاشمی بود.
آیت الله سلیمانی در خصوص شخصیت مرحوم آیت الله رفسنجانی و نظرات ایشان در خصوص رهبری ابراز داشت: آقای هاشمی رهبری را فصل الخطاب و حجت شرعی می دانست و بارها این مهم را بیان کرده بود.
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان با بیان فشارهای گسترده و هجمه های سنگین و ناجوانمردانه داخلی و خارجی برعلیه رهبری، دلخوشی ایشان را وحدت و حضور گسترده مردمی در مناسبتهای انقلاب دانست و افزود: ما شرائط سخت جهان اسلام و کشور را می بینیم اما مقام معظم رهبری این اوضاع وخیم بین المللی را درک می نمایند وغصه می خوروند و تنها دلخویشان وحدت ملی و پایبندی مردم به نظام است که در امثال بیست و دوم بهمن تجلی می نماید.
امام جمعه زاهدان در ادامه افزود: از دیگر دلخوشی های رهبری که باید صورت بگیرد اقتصاد مقاومتیست که فعلا به واقع با پروژه های موثر سپاه پاسداران در حال وقوع است.
ارسال نظرات
آخرین اخبار