امام جمعه موقت یزد:

حضور مردم در صحنه های مختلف انقلاب،وظیفه مسئولان را در رسیدگی به معیشت آن ها سنگین تر می کند

معزالدینی در خطبه های نماز جمعه یزد گفت: حضور گسترده مردم در صحنه های مختلف انقلاب وظیفه مسئولان را در رسیدگی به اموررفاهی و معیشتی مردم سنگین تر می کند
کد خبر: ۸۸۲۶۵۷۴
|
۲۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد، امام جمعه موقت یزد در خطبه‌های این هفته نمازجمعه با بیان این که انقلاب اسلامی برپایه حضور مردمی بنا شده است، گفت: حضور پرشور مردم درمناسبت‌های ملی و مذهبی، نشانه اقتدار و پایداری ارزش‌های انقلاب در حوزه های مختلف است.

حجت الاسلام و المسلمین «محمدحسن معزالدینی» حضور پرشور اقشار مختلف جامعه در راهپیمایی 22 بهمن را یادآور شد و اظهار داشت:مسئولان بدانند اگر مردم در مناسبت‌های ملی و مذهبی حضور گسترده داشتند، گلایه‌هایی هم از مسئولان و دست‌اندرکاران دارند.

معزالدینی با اشاره به این مطلب که حضور گسترده مردم در صحنه های مختلف انقلاب وظیفه مسئولان را در رسیدگی به اموررفاهی و معیشتی مردم سنگین تر می کند اظهار داشت: دولت باید در بحث مالیات‌ها فشارکمتری به مردم وارد کند.

امام جمعه موقت یزد خطاب به مسئولان و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: مالیات‌های بر ارزش افزوده فشار زیادی به مصرف کنندگان وارده کرده و دولت در بحث تعیین و دریافت مالیات برارزش افزوده با تأمل بیشتری اقدام کند.

وی در ادامه با اشاره به ضرورت گرامیداشت ایام فاطمیه، از دختران و زنان خواست حضرت زهرا(س) را سرلوحه رفتارخود قرار دهند.

معزالدینی به نزدیک شدن روز دفاع مقدس و روحانیت اشاره کرد و خاطرنشان کرد: ملت ایران بدانند که روحانیون هم مثل دیگر اقشار جامعه نقش خود را در راستای حراست از ارزش های انقلاب و پایداری ایران اسلامی ایفا کردند.

این مقام مسئول در پایان با گرامی داشت یاد و خاطره آیت الله هاشمی رفسنجانی وی را از جمله افرادی دانست که مدافع ارزش‌های انقلاب اسلامی از ابتدا تا آخرین روزهای عمر خود بود.


ارسال نظرات