خبرهای داغ:
امام‌جمعه مرودشت:

مسؤولان در مورد اقتصاد مقاومتی بگویند تاکنون چه اقداماتی انجام داده‌اند

امام‌جمعه مرودشت گفت: مسؤولان و مدیران دولتی بگویند تاکنون در مورد بحث اقتصاد مقاومتی چه اقداماتی انجام داده‌اند.
کد خبر: ۸۸۲۶۶۲۳
|
۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۶

حجت‌الاسلام قنبرعلی احمدی  یکی از صفات انسان‌های مؤمن را دوری از گناه و قرار گرفتن در مسیر تقوا و پاک‌دامنی و توبه و استغفار دانست که به‌واسطه آن نیز خداوند متعال نعمت‌های خود را به مردم عطا می‌کند.

امام‌جمعه مرودشت در ادامه در مورد فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری در جمع مردم تبریز بیان کرد: مسؤولان و مدیران دستگاه‌های دولتی همواره باید قدردان زحمات و حضور پررنگ مردم در تمام صحنه‌های انقلابی باشند زیرا این مردم همواره با توجه به عشق و علاقه‌ای که به اصل نظام و رهبری و ولایت‌فقیه دارند در تمام صحنه‌ها حضوری پررنگ یافته‌اند.

احمدی در مورد بحث اقتصاد مقاومتی که در سالی که مزین به همین نام است، گفت: مسؤولان و مدیران و خدمتگزران به ‌نظام مقدس جمهوری اسلامی در زمینه اقدامات صورت گرفته در این مورد به مردم گزارش دهند و اقدامات مفید خود را در این زمینه تشریح کنند.

وی یکی از دلایل اخراج و تسویه با شمار بسیاری از کارگران و کارکنان دستگاه‌های اداری و کارخانه‌های موجود در سطح کشور و شهرستان‌ها را عدم به‌کارگیری و استفاده صحیح مسؤولان از بحث اقتصاد مقاومتی ذکر کرد و افزود: چنانچه مسؤولان به فرمایشات مقام معظم رهبری در مورد اقتصاد مقاومتی و استفاده کاربردی و صحیح از آن اقدام می‌کردند اکنون دچار مشکلات کمتری در مورد اخراج کارگران ساختمانی و یا کارکنان دولتی تعدادی از مؤسسات بودیم.

خطیب جمعه مرودشت با گلایه از تصمیم اخیر دانشگاه آزاد در مورد تسویه‌حساب 25 نیروی این واحد دانشگاهی با عنوان نیروهای شرکتی، افزود: دانشگاه آزاد اسلامی باوجود این‌همه سرمایه آیا خود نمی‌توانست در مسیر خودکفایی و تولید قدم بردارد و با راه‌اندازی مؤسسات تولیدی و طرح‌های اقتصاد مقاومتی نیروهای مازاد خود را در بخش‌های دیگری به‌کار گیرد که مجبور به تسویه‌حساب و اخراج آنان نشود.

احمدی اضافه کرد: ما همواره به دنبال تخریب مسؤولان و مدیران نبوده و نیستیم اما چنانچه نسبت به موضوعی از تریبون نماز جمعه اقدام و آن را نیز رسانه‌ای می‌کنیم خواستار هم‌فکری گروهی و به دنبال ایده و نظرات و خرد جمعی در راستای خروج از بحران‌های موجود هستیم وگرنه خدای‌نکرده به دنبال تخریب چهره افراد و مسؤولان موجود نخواهیم بود.

احمدی در پایان در مورد بحث آشتی ملی که یک عده از عوامل فتنه سال 88 عنوان کرده بودند، گفت: مردم ما به‌عنوان صاحبان اصلی نظام جمهوری اسلامی همواره در کنار رهبر انقلاب خود در راستای حفظ دستاوردهای انقلاب و دفاع از آرمان‌های شهدا با تمام قوا ایستادگی خواهند کرد و گناه بزرگ عوامل فتنه 88 نیز قابل‌‌بخشش نیست.

ارسال نظرات
پر بیننده ها