جبهه مردمی انقلاب اسلامی مشگین‌شهر اعلام موجودیت کرد

با حضور هیئت امنای محلات 26 گانه شهرستان مشگین‌شهر جبهه مردمی انقلاب اسلامی مشگین‌شهر اعلام موجودیت کرد.
کد خبر: ۸۸۲۶۷۵۹
|
۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۷

به گزارش خبر گزاری بسیج از اردبیل به نقل از روابط عمومی بسیج ، به دنبال تاسیس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در کشور و ایجاد موجی از امید در میان آحاد مردم در راستای خروج از بن بست ایجاد شده در مدیریت اجرای و وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم، جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با حضور هیئت امنای 26 گانه این جبهه در شهرستان مشگین‌شهر اعلام موجودیت کرد.

یدالله علیپور یکی از اعضای این جبهه مردمی گفت: شورای مرکزی این جبهه را آقایان یدالله علیپور، سید حمید عبادالهی، علی امامقلی زاده، حاج موسی احمدی، ناصر مهدیزاده، مرتضی آقابالازاده، حجت الاسلام خواسته تشکیل داده اند.

وی افزود: در طول 8 سال دفاع مقدس هجمه‌های زیادی بر علیه این کشور وارد شد اما با رهنودهای رهبر انقلاب به پیروزی رسیدیم اما بعد از پیروزی انقلاب این هجمه‌ها همچنان ادامه داشته است که برای مقابله با این هجمه و برای پایداری انقلاب اسلامی می‌بایست نیروهای انقلابی به صورت متحدالشکل وارد عرصه شده و در جهت حفظ انقلاب اسلامی تلاش مضاعف داشته باشند.

وی خاطر نشان کرد: جبهه مردمی انقلاب اسلامی راه اندازی شده است تا تمام نیروهای ارزشی و انقلابی را زیر یک چتر واحد قرار دهد تا مسئولین نظام اسلامی را جهت اجرا درست فرامین مقام معظم رهبری راهنمایی کنند چرا که در گذشته عدم انسجام نیروهای ارزشی حوادث تلخی را به یادگار گذاشته که باید از تکرار آن‌ها جلوگیری کنیم.

علیپور گفت: این جبهه از اقشار و صنوف مختلف تشکیل شده و با جذب حداکثری می‌توان این مجموعه را در جهت رسیدن به اهداف پیش برد و با قدرت بیشتر در عرصه‌های مختلف ظهور پیدا کرد.

ارسال نظرات