نماینده ولی فقیه در شهرستان سرباز؛

بسیج و سپاه روح نظام هستند/ آمادگی نیروهای مسلح، پیامی روشن برای دشمنان انقلاب اسلامی است

نماینده ولی فقیه در شهرستان سرباز گفت: بسیج و سپاه روح نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند و تا پای جان از یاوران مردم و رهبری خواهند بود
کد خبر: ۸۸۲۶۷۸۶
|
۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۸
به گزارش خبرگزاری بسیج ازاستان سیستان وبلوچستان ، نماینده ولی فقیه در شهرستان سرباز با حضور در محل برگزاری رزمایش بزرگ الی بیت المقدس، اظهار داشت: بسیج و سپاه روح نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند و تا پای جان از یاوران مردم و رهبری خواهند بود.
حجت الاسلام علی اصغر کمالی پور با تاکید بر اینکه سطح آمادگی بسیجیان شهرتان سرباز در حد بسیار خوبی است، افزود: این گونه رزمایش ها پیامی روشن برای دوستان و دشمنان نظام و ملت شریف ایران اسلامی است.
فرمانده سپاه شهرستان سرباز نیز در گفت و گو با خبرنگار پاپایا، با اشاره به اهمیت برگزاری چنین رزمایش هایی در مناطق مرزی، بیان کرد: حفظ آمادگی بسیجیان و برگزاری تمرینات تاکتیکی دفاعی، از اهداف مهم بر گزاری این رزمایش بود.
سرهنگ سارانی افزود: در این رزمایش تعداد سه گردان بیت المقدس، یک گردان امام حسین(ع) و یک گردان کوثر تاکتیک های مختلفی از جمله کمین، پدافند دورادور، مقابله با اغتشاشات شهری، دفاع از مراکز مهم و حساس و کنترل معابر وصولی را در طول تمرینات تاکتیکی خود اجرا کردند.
وی با اشاره به دیگر برنامه های این رزمایش، بیان کرد: برگزاری کلاس‌های آموزشی خاص، تمرینات عملی، صبحگاه مشترک، برنامه های فرهنگی، رزم شبانه همراه با انفجارات و اجرای رزمایش عملی- تاکتیکی و برپایی نمایشگاه کتاب و عکس شهدا از دیگر برنامه‌های رزمایش بزرگ الی بیت المقدس  بود.
سارانی هدف از برگزاری این رزمایش را تجدید بیعت با آرمان های امام راحل و تجدید میثاق با رهبر عظیم الشان انقلاب عنوان کرد و گفت: سپاه و بسیج همواره برای دفاع همه جانبه از دستاوردهای انقلاب و تمامیت ارضی آماده بوده و در این راه از هیچ اقدامی فروگذار نمی کنند.
وی در پایان تصریح کرد: پیام این رزمایش برای دوستداران نظام، تقویت هم افزایی، اتحاد و همدلی و برای دشمنان نا امیدی خواهد بود زیرا سپاه و بسیج برای دفاع همه جانبه از دستاوردهای انقلاب و تمامیت ارضی به صورت هوشمندانه در تمامی صحنه‌ها از آرمان‌های امام (ره) و  شهدای انقلاب تا سرحد جان دادن پاسداری می‌کنند.
ارسال نظرات