شش باب مسجد در بخش ارشق مشگین شهر بهره بر داری شد

در آیینی با حضور نماینده مردم مشگین شهر در مجلس شورای اسلامی بهره برداری همزمان از شش باب مسجد در بخش ارشق آغاز شد .
کد خبر: ۸۸۲۶۷۹۸
|
۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل به نقل از روابط عمومی بسیج ، رئیس مجمع خیرین وبانیان مسجد ساز استان اردبیل گفت: برای احداث این مساجد در روستاهای کوللی سفلی ،حماملو، میر حسینلو، چیبینلو، کاظملو وحسنلو 10میلیارد ریال از محل کمک های مردمی و مجمع خیرین مسجد ساز استان ومنابع دولتی هزینه شده است.

شهباز نوبخت اظهار کرد: در حال حاضر تعداد 93باب مسجد در مناطق مختلف استان توسط مجمع خیرین وبانیان مسجد ساز استان اردبیل در حال احداث می باشد که حدود نیمی از این تعداد در حوزه جغرافیایی شهرستان مشگین شهر واقع شده است .

وی به خبرنگار ایرنا گفت: تا کنون 40 باب باب مسجد توسط مجمع خیرین وبانیان مسجد ساز در مناطق محروم استان اردبیل احداث ودر اختیار اهالی قرار گرفته است .

او افزود: تلاش می شود با کمک مجمع خیرین مسجد ساز و همکاری اهالی منطقه تا نیمه دوم سال آینده تمامی مساجد در حال احداث به بهره برداری برسد.

تعدادی ازاهالی مناطق محروم این مناطق نیز در گفتگو با خبر نگار ایرنا مراتب سپاس وقدر دانی خویش را از مجمع خیرین وبانیان مسجد ساز استان در راستای ایجاد مساجد جدید وهمچنین بهسازی مرمت وزیباسازی مساجد روستایی اعلام کردند.

ارسال نظرات