معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار در بازدید از گردنه صائین نیر:

50 درصد راه های روستایی استان اردبیل مسدود است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار در بازدید از گردنه صایین در شهرستان نیر گفت: 50 درصد راههای روستایی استان اردبیل مسدود شده است.
کد خبر: ۸۸۲۶۸۲۱
|
۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از نیر به نقل ازنیریمیز، ناصر نصیری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل به همراه اعضای ستاد مدیریت بحران استان از محور گردنه صائین شهرستان نیر بازدید کردند.

نصیری در این بازدید گفت: با توجه به بارش سنگین برف و کولاک شدید محور جاده سرچم از حوزه آذربایجان شرقی مسدود و جاده منتهی به استان گیلان با مشکل مواجه است و بقیه محورهای مواصلاتی استان باز می باشد.

وی افزود: به دلیل کولاک شدید 50 درصد راههای روستایی استان بسته بوده که به محض مساعد شدن شرایط هوا از فردا تمام دستگاهها و ماشین آلات مدیریت بحران جهت بازگشایی این راههای روستایی بسیج خواهند شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل همچنین گفت: با توجه به بارش های اخیر و کولاک، تمام فرمانداریهای استان در آماده باش کامل قرار دارند.

وی از مسافران خواست تا با زنجیر چرخ در محورهای مواصلاتی تردد نموده و از اهالی استان اردبیل نیز خواست در مصرف گاز صرفه جویی نمایند تا به دلیل افزایش مصرف، شاهد افت فشار گاز در استان نباشیم.

ارسال نظرات