مدیر کل کمیته امداد استان زنجان:

برگزاری جشن خودکفایی یک هزار خانوار مددجوی زنجانی

کد خبر: ۸۸۲۶۸۷۰
|
۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیر کل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به رویکردهای کمیته امداد در دهه چهارم فعالیت این نهاد به بهره‌گیری از ظرفیت‌های خیران برای توانمندسازی مددجویان تاکید کرد.

هدایت صفری مدیر کل کمیته امداد استان زنجان با تأکید بر اطلاع‌رسانی شفاف و صحیح عملکرد کمیته امداد اظهار کرد: تبیین این موضوعات در سطح جامعه موجب بالارفتن حضور و مشارکت مردم و مسئولان در فرآیند فقرزدایی و محرومیت زدایی خواهد شد.

وی هدف کمیته امداد در دهه چهارم فعالیت این نهاد را توانمندسازی و خوداتکایی خانواده‌های تحت پوشش اعلام کرد و گفت: برای تحقق این هدف با همکاری بانک‌های عامل طرح‌های زودبازده اشتغال با پرداخت باکارمزدچهاردرصدی اجرایی می‌شود.

مدیر کل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به اجرای یک هزار و 59 طرح اشتغال در استان با صرف مبلغ 104 میلیارد ریالی افزود: در تلاش هستیم که تا پایان سال تعداد مشاغل مددجویی به 2 هزار مورد رسیده و اعتبارات اختصاص یافته ازمحل تبصره 26قانون بودجه برای ایجاد اشتغال مددجویان بارویکردتوانمندسازی محقق شود.

صفری برنامه ریزی های صورت گرفته در زمینه خودکفایی مددجویان را مثبت ارزیابی کرد و گفت: در نتیجه همین برنامه ریزی هااسفند ماه امسال همزمان با سالروز تاسیس کمیته امداد جشن خودکفایی و توانمندی یک هزار خانواده مددجو در روز 17 اسفند ماه برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات