معلمان شهید ثایت کردند که شهادت بالاترین درجه انسانیت است.

کد خبر: ۸۸۲۶۹۱۱
|
۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، حجت الاسلام فیاضی ضمن تسلیت ایام سوگواری حضرت فاطمه الزهرا (س) گفت: همه ما باید آن بانوی جوان را سرمشق و الگوی خویش قرار دهیم چرا که حضرت سیدالشهدا فرموده اند مادرم زهرا الگوی من است.
 
نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) شهادت را بالاترین درجه بندگی خواند و افزود: شهیدی که به شهادت می رسد مطمینا" عشق شهادت در وی جوانه زده است که شهید آن را پی گرفته تا به دیدار حق نزدیک تر شود.
 
وی اضافه کرد: شهدا عملا در حیات زنده نیستند اما تلاش در راه جامعه اسلامی را به حد اعلاء و در جه خود رسانده اند و هیچ درجه ای بالاتر از درجه شهادت نیست و معلمان و فرهنگیان شهید با رفتن در این راه ثابت کرده اند.
 
نماینده ولی فقیه در سپاه استان تصریح کرد: در این زمان که دشمن جنگ نرم و مبارزه با افکارها را پیش گرفته، ماباید آگاه باشیم و با بصیرت تمام راه شهدا را ادامه بدهیم و به سفارشات آنها عمل کنیم، چرا که جامعه ای موفق است که آرمان های آن بر اساس اصالت دینی و ارزشی باشد، و شهداء این گونه بودن و بر عهد حضرت سیدالشهدا در کربلا پایبند بود خود را به آن پیمان الهی متصل کردند.
 
ایشان در بخش آخر سخنان خود به راهپیمایی 22 بهمن اشاره کرد و اذعان داشت: مردم با بصیرت ایران اسلامی با حضور در راهپیمایی ضمن تجدید میثاق با انقلاب،امام و رهبری جبهه خود را مشخص کردند جبهه ای که نشات گرفته از جبهه اسلام و قرآن و شهداست و استکبار جهانی را مایوس کردند، چرا که آنان درپی این هستند که ایران را همچون قبل انقلاب ضعیف و وابسته به بیگانه ببینند ولی امروزه نظام جمهوری اسلامی به برکت خون شهدا سربلند ایستاده است.
 
مداحی در وصف حضرت فاطمه الزهرا(س) ، شهدای دفاع مقدس و پخش کلیپ از دیگر برنامه های اجرا شده این مراسم بودکه به همت کانون بسیج فرهنگیان استان برگزار شد.
ارسال نظرات