مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ابرکوه:

پیوند حق و باطل هیچگاه معقول و شدنی نیست/ آشتی ملی بیشتر شبیه یک جوک تلخ می ماند

حجت الاسلام تقدسی در جمع بسیجیان گفت: فجایعی دردناکی بعد از فتنه 88 رخ داد، و با این فجایع واژه آشتی ملی بیشتر شبیه یک جوک تلخ می ماند چرا که پیوند حق و باطل هیچگاه معقول و شدنی نیست.
کد خبر: ۸۸۲۶۹۴۳
|
۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از ابرکوه، حجه الاسلام تقدسی در نشست بسیجیان ناحیه ابرکوه، ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) به تمام ولایت مداران و آزادی خواهان جهان تسلیت گفت.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ابرکوه خاطر نشان کرد:اخیرا سران فتنه بحثی را با نام آشتی ملی مطرح کرده اند، این طرح از سوی تفکری ارائه شده که به هیچ عنوان قابل اعتماد نیست ضمن اینکه استفاده کلمه ملی به عنوان پسوند بعد از آشتی نوعی خود بزرگ بینی است چرا که ملت همان مردم متحد نه دی هستند و بین مردم تفرقه ای نیست.

تقدسی گفت: اینکه کسی جنایتی کند و بعد بگوید آشتی کاملا غیر معقولانه است .

وی در ادامه افزود: خسارت تحریم های فلج کننده، تشدید فشار های خارجی ، زیر سوال رفتن اقتدار نظام اسلامی ، ایجاد امید در دل دشمن جهت فروپاشی از درون نظام ، همه بعد از فتنه88 رخ داد و با این فجایع واژه آشتی ملی بیشتر شبیه یک جوک تلخ می ماند چرا که پیوند حق و باطل هیچگاه معقول و شدنی نیست.

حجت الاسلام تقدسی یادآور شد:آن روزی که رهبری نظام اسلامی همه را به وحدت و و حرکت در مسیر قانون دعوت می کرد مدعیان آشتی ملی ، راهپیمایی های آشوب گرانه را در کف خیابان ها مدیریت و طراحی می کردند و حالا که مردم سرمداران وطن فروش آنها را مانند تفاله های متعفن کنار ریخته اند با نیرنگی دوباره به دنبال بازگشت به صحنه سیاسی کشور و فتنه های جدیدتر هستند چرا که به ارابه کشی آمریکا عادت کرده اند و البته مردم هوشیارند و فریب این لفاظی ها را نمی خورند.

ارسال نظرات