خبرهای داغ:
مسئول سازمان علمی و پژوهشی سپاه انصار الحسین(ع) همدان خبر داد

پیگیری راه‌اندازی خانه نخبگان در ملایر

مسئول سازمان علمی و پژوهشی سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان گفت: با توجه به ظرفیت های علمی که در شهرستان ملایر وجود دارد امیدواریم بتوانیم در سال آینده یک خانه نخبگان در این شهرستان ایجاد کنیم.
کد خبر: ۸۸۲۷۱۳۵
|
۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، سرهنگ ولی ابراهیمی در جلسه هماهنگی برگزاری جشنواره ایده‌های برتر در ملایر ضمن تقدیر از اساتید و مسئولان که تعامل خوبی با کارگروه علمی و پژوهشی بسیج ملایر دارند، بیان داشت: برگزاری جشنواره ایده‌های برتر شهرستان ملایر طرح بسیار خوبی است چراکه ایده‌های برتر در چنین جشنواره‌ای دیده می شود و موفقیت پیدا می کند و سرمایه‌گذاری می شود.

وی افزود: در کنار این جشنواره اگر از سرمایه گذاران نیز دعوت شود بسیار خوب است چراکه وقتی سرمایه‌گذار ببیند که ایده ای خوب است از آن طرح استقبال و حمایت می کند و ما نیز می‌توانیم حمایت‌های لازم را در مورد ایده‌ها داشته باشیم.

مسئول سازمان علمی و پژوهشی سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان گفت: سازمان علمی و پژوهشی بسیج چند تشکل علمی دارد که تشکل اول مرکز هدایت و حمایت است.

وی با بیان اینکه این مرکز هدایت و حمایت کردن از طرح‌های مخترعین را برعهده دارد، ادامه داد: کسی که ایده ای در ذهن دارد، آن ایده یک ایده خام است و تا تبدیل به محصول شود نیاز به حمایت دارد که این حمایت می‌تواند هم به صوررت مالی، مشاوره ای و کارگاهی باشد.

ابراهیمی با اشاره به اینکه وقتی ایده‌ای مورد حمایت قرار گیرد، می تواند وارد بازار شود، افزود: ما هشت کارگروه در رشته‌های مختلف داریم که همه از نخبگان دانشگاهی هستند و کار ارزیابی و هدایت کردن طرح‌ها توسط این کارگروه ها صورت می گیرد اساتیدی که همگی علاقه مند به خدمت به جامعه و بسیجی هستند.

وی اظهار کرد: تشکل بعدی مرکز رشد است که کار این مرکز آماده‌سازی فضای مناسب برای تبدیل ایده به محصول است.

مسئول سازمان علمی و پژوهشی سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه تشکل دیگر خانه نخبگان است، گفت: ما با توجه به ظرفیت های علمی که در شهرستان ملایر وجود دارد امیدواریم بتوانیم در سال آینده یک خانه نخبگان در این شهرستان ایجاد کنیم.

وی خاطرنشان کرد: مرکز تحقیقات نیز در استان در شرف راه‌اندازی است که مراحل پایانی خود را طی می‌کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات