خبرهای داغ:

ارائه 149 مقاله در همایش ملی چالش‌های گفتمانی فراروی آینده انقلاب اسلامی

کد خبر: ۸۸۲۷۵۶۵
|
۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۹

دکتر علیرضا پارسا امروز در حاشیه برگزاری همایش ملی «چالش‌های گفتمانی فراروی آینده انقلاب اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس اظهار داشت: این همایش سرآغازی بود که بسیج اساتید در سایر دانشگاه‌های پیام نور کشور نیز این همایش را استمرار بخشد.

وی افزود: این همایش هشت محور داشت که 270 نفر برای حضور اعلام همراهی و آمادگی کردند و از این تعداد 210 نفر مقاله ارائه دادند که مجموع 149 مقاله به عنوان پوستر و سخنرانی از سوی هیئت داوران پذیرفته شد.

پارسا ادامه داد: در محور نخست «تبیین گفتمان انقلاب اسلامی در پرتو انقلاب اسلامی» 20 مقاله ارائه شد و در محور دوم «چالش‌های گفتمانی انقلاب اسلامی از دیدگاه امام خمینی و مقام معظم رهبری» 11 مقاله، در محور «نقش دانشگاه‌ها، نخبگان و اساتید در استمرار انقلاب اسلامی» 13 مقاله و در محور «جایگاه اقتصاد مقاومتی در استمرار گفتمان انقلاب اسلامی» 25 مقاله ارائه شد.

دانشیار الهیات دانشگاه پیام نور تصریح کرد: در محور «آسیب‌شناسی انقلاب اسلامی؛ فرصت‌ها و چالش‌ها»  38 مقاله، در محور «نقش جنبش نرم‌افزاری و تولید علم در استمرار انقلاب اسلامی» پنج مقاله، در محور «جایگاه انقلاب اسلامی در تحقق تمدن نوین اسلامی» 16 مقاله و در محور « دستاوردشناسی انقلاب اسلامی» 22 مقاله ارائه شد.

به گزارش فارس، در پایان این همایش از ارائه‌دهندگان برترین مقالات تجلیل به عمل آمد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها