خبرهای داغ:
فرمانده سپاه جهرم:

عشایر آسیب دیده در مکان امن اسکان داده شده اند/ بیست و پنج خانواده به مکان امن منتقل شدند/ مردم هیچ گونه نگرانی درباره تامین امنیت نداشته باشند

سرهنگ پاسدار شادمند گفت: نیروهای سپاه پاسداران و بسیج پیش از آغاز بارندگی در حالت آماده باش قرار داشتند و ستاد مدیریت بحران در سپاه پاسداران جهرم تشکیل شده بود.
کد خبر: ۸۸۲۷۵۸۰
|
۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۶
سرهنگ پاسدار محمد صادق شادمند با بیان اینکه  هشت گردان بیت المقدس بسیج به همراه نیروهای سپاه پاسداران در فرآیند امدادرسانی به آسیب دیدگان بارندگی در جهرم مشارکت  دارند، گفت: نیروهای سپاه پاسداران و بسیج پیش از آغاز بارندگی در حالت آماده باش قرار داشتند و ستاد مدیریت بحران در سپاه جهرم تشکیل شده بود.

وی با بیان اینکه پس از بارندگی در شهرستان جهرم شاهد آب گرفتگی شدید در معابر، خیابان ها و راه های مواصلاتی بودیم، گفت: نیروهای بسیجی صاحبان خودروهای در راه مانده را به مکان های امن منتقل کرده و با استفاده از تجهیزات مهندسی سپاه راه های مواصلاتی، مسیرهای عبور آب و خیابان های جهرم را ترمیم کردند.

فرمانده سپاه جهرم افزود: خودروهای آسیب دیده که در خیابان های جهرم مانده بودند با تلاش نیروهای بسیج به مکان های امن انتقال داده شده اند تا عبور و مرور مردم تسهیل شود، همچنین نیروهای بسیج محلات با حضور در معابر فرعی به خانه های آسیب دیده امداد رسانی می کنند.

وی خاطرنشان کرد: پیش از آغاز بارندگی سالن های ورزشی برای اسکان آسیب دیدگان احتمالی آماده شده و مقادیر کافی چادر، پتو، اقلام خوراکی و سایر وسایل مورد نیاز برای توزیع بین آسیب دیدگان احتمالی آماده شده بود.

سرهنگ پاسدار شادمند با اشاره به وجود ساختمان های ناایمن روستایی و بافت قدیمی در شهرستان جهرم و حومه، گفت: تعدادی از عشایر شهرستان جهرم در سالن ورزشی که پیش از این به چادر و تجهیزات موردنیاز تجهیز شده بود انتقال یافتند، همچنین نیروهای سپاه جهرم پس از بررسی بافت ناایمن محله خاوران این شهرستان تعداد بیست و پنج خانواده را به مکان امن انتقال دادند.

وی با تاکید بر اینکه مردم مومن جهرم هیچ گونه نگرانی درباره تامین امنیت نداشته باشند، گفت: نیروهای بسیج جهرم در برخی پایگاه های مقاومت بسیج در محلات آسیب دیده بصورت بیست و چهار ساعته تا پایان هفته جاری در حال آماده باش هستند و ضمن کمک به فرآیند امدادرسانی در تامین امنیت محلات و معابر مشارکت خواهند داشت.

فرمانده سپاه جهرم با بیان اینکه نیروهای سپاه و بسیج جهرم همچنان در حال امدادرسانی به مناطق آسیب دیده هستند، خاطرنشان کرد: هم اکنون پس از پایان بارندگی عمده فعالیت ها بر روی بازگشایی معابر و راه های مواصلاتی متمرکز شده است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها